امیر بهدادامیر بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

...امیر بهداد فرزندی بی نظیر...

ششم آبان 94...

1394/8/6 15:33
نویسنده : مامان مریم
923 بازدید
اشتراک گذاری

.

آخرین روز سه سال و یازده ماه و سی روزگی بهداد عزیزم

 

صبح ششم آبان نود و چهار

بهداد عزیزم هنوز تو خواب ناز هست

خوشخواب مامان

مشغول نقاشی کشیدن

 

totalgifs.com frajola-piupiu gif gif 21.gif

بهداد عزیزم سلام

پسر کوچولوی مامان خیلی وقته که میخوام بیام و کلی تعریفی دارم اما واقعا فرصت نکردم و نمیکنم. از اینکه این همه تاخیر دارم و مثل قبل دیگه اونقدر پرکار و پیگیر نیستم منو ببخش.

امروز آخرین روز چهار سالگیت هست. امروز سه سال و یازده ماه و سی روزت هست . عزیز دلم به قدری فهمیده و دانا شدی که از دست بعضی حرفها و کارهایی که می کنی واقعا یه وقتایی مخم سوت میکشه و تو فکر میرم و این روزا این شما هستی که با کارها و حرفهای بزرگ بزرگی که میزنی به من درس زندگی میدی.

خیلی کنجکاو هستی و تمام مدت روز در حال سوال کردن هستی و تمام مدت از من و بابا احازه ی حرف زدن می خواهی و سوالهایی که توی ذهنت میاد و به زبون میاری و براش دلیل و توضیح میخوایی. مرسی عزیزم که اینقدر پیگیر هستی و کنجکاو هستی. 

اینم آخرین عکسی که از سه سال و یازده ماه و سی روزگیت دارم .

پسندها (2)

نظرات (0)