امیر بهدادامیر بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

...امیر بهداد فرزندی بی نظیر...

برف خاطره برانگیز 92

1392/11/16 13:11
نویسنده : مامان مریم
455 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهداد عزیزم

توی پست قبلی گفته بودم که حسرت به دل برف مونده بودم و از سال 90 اینجا برف نیومده بود و بالاخره جمعه ی پیش سفیدی برف و دیدیم اما دیگه نه اینطوری!!! . امروز چهارشنبه هست و تازه امروز برف بند اومده و نمیدونی که برف برای من که توی خونه نشسته بودم و از پشت پنجره نگاه می کردم یا درو باز می کردم و هراز گاهی یه چرخی توی تراس میزدم چقدر شیرین و لذت بخش بود . یک متر و نیم  برف باور نکردنی که تا به حال توی عمرم ندیده بودم. اما خب برای مردم روستاها و کوچه و خیابون که باید رفت و آمد می کردند و می رفتند سرکار خیلی دردناک و سوزناک بود. الهی که هیچ کس سقف خونه اش نریخته باشه و از سرما نلرزیده باشه. آخه گفتند که برق و آب و گاز بعضی از مناطق قطع شده . تازه گفتند که دور و اطراف دو متر و نیم برف اومده. خداروشکر ما کم و کسری نداشتیم و به خیر گذشت اونم با بچه ی کوچیک.

اینم چند تا عکس از حیاط که نمیدونم برات مفهوم هست یا نه.

بهمن سال 92

 


ولی شدت برف خیلی زیاد بود و توی این چند روز طفلک بابا که باید شیفت می بست صبح کله ی سحر با پای پیاده می رفت سر کار و شب هم خسته و کوفته پیاده بر می گشت. آخه اینقدر برف اومده بود که اثری از ماشینش جلوی درب خونه نبود و فقط یه کوپه برف بود که دیده می شد. توی عکس پایین اون کوپه برفی که بین این سه تا درخت هست ماشین بابا هست که از اول هفته زیر برف رفته و دیگه در آوردنش با خداست.


 الهی بابا توی این روزا خیای اذیت شد  وخیلی خسته شد. خدا کنه که امروز خورشید همه ی برفها رو آب کنه. اما بعید می دونم و یه یک هفته ای طول می کشه. به جرات میتونم بگم یکی از زیباترین روزهایی که توی این شهر تجربه کردم همین روزای قشنگ برفی بود. عالی بود . بی نظیر بود. زیبا و دوست داشتنی.

الهی که توی این فصل زمستونی همه ی شهرهای سرزمین عزیزمون برف بیاد و آلودگی و کم آبی همه مناطق برطرف بشه اما دعا نمیکنم که برف دو متری بیاد و همه رو خونه نشین و اسیر و بی خانمون کنه. الهی خودت زمستون امسال رو برای همه پر برکت کن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ادرین
16 بهمن 92 19:37
سلام مامان مریم جون خوبی ؟بهداد قشنگم حالش خوبه؟خوب برف زمستونیتونم مبارک ...ماشاالله چشمم کف پاش از قبل توپل تر شده خدا واستون حفظش کنه ،پس شما شمال ایران هستید ....ما که تو همدان پیه برف چندین بار به تنمون خورده بود امسال اما واسه شما تازگی داشته....راستی خواب ادرین من هم درست مثل امیر جونه تازه باباشم که مدتهاس از تختش بیرون کرده ...ولی دلم هم نیست ازش جدا بخوابم.راستی خوش به حال امیر جون که شما فرصت میکنید و تند تند واسش پست میذارید ...کلی یاداشت دارم واسه نوشتن.میبوسمتون
مامان مریم
پاسخ
سلام. مرسی. شما که خیلی کم پیدا شدید!!!!!!!!!
مامان دانیال- ویانا
17 بهمن 92 14:40
سلامممممممممم عزیزای من اول از همه آآآآآآآآآآمین واسه دعاهای قشنگت وای خدای من چه برف باحالی اومده خیلی قشنگه همه جا خووووووش بحالتون منم دلم خواست البته شهر ما هم اومد ولی کم بود و زود آب شد ایشالا توی این روزای سرد و برفی حالتون خوب خوب باشه آخی ناراحت شدم واسه بابایی خدا کنه زود برف روی ماشینش آب بشه خیلی مواظب خودتون باشین مخصوصا شما مریم جونم یه وقت هوس برف بازی به سرت نزنه که خیلی خطرناکه برات مواظب بهداد جونمم باش سرما نخوره دوستتون دارم مامانی و بهداد و نی نی جونم که بیصبرانه منتظرم که روی ماهشو ببینم
مامان سینا
18 بهمن 92 17:04
واااااااااااااااااااااااااااااااااااای جووووووووونم چقدر برف
مانلی
20 بهمن 92 18:03
خصوصی عزيزم
مانلی
23 بهمن 92 11:05
خصوصی عزیزم
مریم مامان دونه برفی
24 بهمن 92 12:13
سلام عزیزم خوبی ؟ به ما هم تو این برف حسابی خوش گذشت . آخه برف واقعا زیباست . تنها چیزی که موقع بارش برف منو آزارمیده اون بنده های خدایی هستن که سرپناه و غذا و گرما ندارن. بهداد گل منو ببوس.