امیر بهدادامیر بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

...امیر بهداد فرزندی بی نظیر...

یکشنبه91.8.7 تولدت مبارک

1391/8/7 9:22
نویسنده : مامان مریم
333 بازدید
اشتراک گذاری

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

  شکلکهای جالب آروین

بهدادم

پسر قشنگم  

امروز روز توست…

تولدت مبارک

taart14.gif


111.gif 

چه لطیف است حس آغازی دوباره،

و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس…

و چه اندازه عجیب است، روز ابتدای بودن!

و چه اندازه شیرین است امروز… 

روز میلاد تو

ولادتت مبارک نازنین فرزندم

16.gif

فرشته قشنگم، سالروز زمینی شدنت مبارک 

بهترین آهنگ زندگی ما تپش قلب توست

و قشنگترین روزمون روز شکفتن توست

سالروز تولدت گلباران

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نگاری
7 آبان 91 2:05
سلام شرمنده دیر اومدم ولی تولدت مبارک بهداد عزیزم مامانب کلی لپ بهداد رو از طرف من بوس بوس کن.
مامان رادمان
9 آبان 91 1:30
سلام.تولدت مبارک امیر بهداد عزیز انشالله صد ساله بشی عزیزم.
مامان آنیا
9 آبان 91 8:34
تولد امیر بهدادجونم مبارک عزیزم 120 ساله بشی تو و آنیای من در یک روز به دنیا اومدید که خیلی خیلی خوش اومدید مامان جون از طرف من لپای پسر گلمونو یه ماچ گنده بکن با اجارزه لینکتون کردم
خاله سپیده
21 آذر 91 15:05
بهداد کوچولوی من. اکنون به جای دستانم دو بال طلایی میخواهم تا امشب که شب تولد تو عزیز دلمه برای ستاره باران کردن شب تولدت به آسمان پرواز کنم و روی ماه بنویسم تولدت مبارک. خیلی دوست دارم. از راه دور می بوسمت. دوستدار همیشگی تو خاله ستاره.
مامانی و بابایی بهداد کوچولو تولد ثمره ی عشقتون را تبریک میگم.


مرسی خاله. از اینکه همیشه به یاد منو بهدادم هستی.