امیر بهدادامیر بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

...امیر بهداد فرزندی بی نظیر...

عید ...

1392/1/10 18:57
نویسنده : مامان مریم
268 بازدید
اشتراک گذاری

 

با تو تقسیم میکنم , عشق کودکانه را

حس خوب سادگی , یک بغل ترانه را

با تو تقسیم میکنم , این بهار و صد بهار

شور و حس بچگی , شوق عاشقانه را

با تو تقسیم میکنم , خواب راحت شبم

بی خیال زندگی , خنده زمانه را

با تو تقسیم میکنم , فصل سبز زندگی

رو به سوی آسمان , لذت جوانه را

...

پسرم

 سایه خدا.سلامتی.سرسبزی

سخاوت.سرشت نیکو.سعادت و سرافرازی

هفت سین امسال من برای شماست

امیدوارم که مثل ماهی زنده.مثل سبزه زیبا. مثل سنبل خوشبو .

 مثل سمنو شیرین.مثل سیب خوش رنگ و

مثل سکه همیشه با ارزش باشی

 دومین عید نوروزت مبارک

با آرزوی بهترین ها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ثمین
11 فروردین 92 2:08
سلام عزیزم
نه من منظورمو بد گفتم
چون سایتم تازه تاسیس بود و کسی نمیشناختش من مطالبی رو که در دنیای نفیس میزاشتم ادامه مطلبش رو لینک میکردم به سایتم که اونجا ببینید بقیه مطلب رو!
سه این مسدود شده!
میگن این کار تبلیغ سایتتونه !
فقط همین!
2 سال زحمتم رو پاک کردن...

الهی. ای بابا.!!!!!!!!!