امیر بهدادامیر بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

...امیر بهداد فرزندی بی نظیر...

بیستمین ماهگرد

1392/4/7 11:43
نویسنده : مامان مریم
204 بازدید
اشتراک گذاری

                                          فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

                                 2birthday35.gif         2birthday35.gif

دیوانه نیستم!

فقط،

فقط طوری "خاص"

که دیگران نمی توانند،

"تو "را دوست دارم

بهدادم

گل خوشبوی زندگی ام

بیستمین ماهگرد ولادتت مبارکت

امیدوارم که در پناه خدای مهربون همیشه سلامت و شاد و سر بلند باشی

از خدای عزیزم میخوام که به تو گل قشنگ زندگیم عمر طولانی و با عزت عطا کنه و در

زندگیت فقط خیر ببینی.

آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان راضیه
7 تیر 92 11:57
مبارک باشه عزیزم
مریم جونم سلام بیا وبلاگم به مسابقه دعوت شدی عزیزم


سلام خانومی. چشم اومدم.مرسی
گیتا مامان ادرین
7 تیر 92 21:51
سلام بهداد عزیزو نازم بیست ماهگیت مباررررررررک ایشالا همیشه زنده باشی .....سلام مامان بهداد جون منو ببخشید مدتی بود حسابی در گیر بودم و اصلا فرصت نداشتم بیام تونت و حسابی کلافه بودم که نمیتونستم واسه ادرین بنویسم ..از اینکه پسملی منو لینک کردین ممممنون منم شما رو لینک کردم ....راستی ادرین هم بسیار بد غداست وخیلی ناراحتم وشیر هم با لیوان بهتر میخوره قبلا با شیشه میخورد الان که نه دیگه نمیدونم چه کار کنم دارم غذای میکس میدم که راحت تر بخوره شما شیر خودتون رو میدید؟

سلام گلم. مرسی که به ما سر زدید. بهدادی منم غذا کم می خوره. اصلا نمیدونم که این همه سر پا هست و یه دقیقه آروم و قرار نداره این همه انرژی رو از کجا میاره. شیر که نمی خوره. میوه نمی خوره. غذا نمی خوره و ... تنها چیزی که با ولع می خوره و هیچ وقت یادش نمیره و دنبالش هست و استقبال می کنه شیر خودمه که تا آبان قراره بهش بدم.
ناهید
8 تیر 92 13:57
خصوصی داری عزیزم
ناهید
8 تیر 92 14:00
20 امین ماهگرد پسر نازتم مبارک . ببوسش از طرف من این پسر دوست داشتنیو


سلام خاله. مرسی .بهداد هم شما رو می بوسه.
مامان دانیال
13 تیر 92 10:58
سلام عشق خاله 20ماهگیت مبارک ایشالا2000000000سالگیت فدات شم خوشگلم


سلام عزیزم. خدا نکنه.مرسی که این قدر خوبی.