امیر بهدادامیر بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

...امیر بهداد فرزندی بی نظیر...

تولد بابایی...

1392/4/27 16:25
نویسنده : مامان مریم
290 بازدید
اشتراک گذاری

 

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩ امیر حسین و امیر بهداد عزیزم. اردیبهشت 92۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

بابایی عزیز امیر بهداد  و امیر حسین عزیزم

تولدت مبارک

امروز روز تولدت هست و برات از صمیم قلبم بهترین و ناب ترین آروزها رو دارم.

اینو بدون که وجود نازنینت بهم آرامش و امید و اطمینان

و شادابی و افتخار و زندگی میده...

خدا رو هزاران بار شکر میکنم به خاطر هدیه های زیبایی که توی زندگی بهم داده

از جمله تو و فرزند عزیزمون، ...

از تو قدر دانی میکنم برای اینکه کنارمی...

امیدوارم که سالهای سال سلامت و شاد و موفق باشی و

من و بهدادی زیر سایه شما با عشق و آرامش کنار هم زندگی کنیم

عاشقانه دوستت داریم و از خدای بزرگ برای داشتن وجود نازنینت سپاسگزاریم.

یه عالمه.......عکس........

سهم من از زندگی دستان پر مهر تو شد
می ستایم من تو را تا آخر عمر همسرم

1 (26)~22.jpg

تا تو باشی من چه غم دارم ز دنیا همسرم

1 (1)~43.jpg

 امروز روز تولد توست و من هر روز بیش از پیش به این راز پی میبرم

که ما خلق شده ایم تا  برای هم  زیباترین لحظه ها را بسازیم . . .

Avazak_ir-Love11425.jpg

من و بهدادی

عاشقانه دوستت داریم.

بازم تولدت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان راضیه
27 تیر 92 19:02

مبارک باشه
ایشالا 120 ساله بشن و سایه پرمهرشون بالای سرتون باشه
چقدر این عکس زیباست
شاد باشید در کنار هم عزیزم




سلام خاله مرسی عزیزم.
بهار مامانه برسام
28 تیر 92 5:29
مبارک باشه
انشاالله 120 سال عمر با عزت کنند و سایشون رو سر شما باشه
انشاالله همیشه دور هم خوش و خوشبخت باشید و نی نی نازتون هم خوشبخت و عاقبت به خیر بشه


سلام . مرسی خانومی. محبت کردید و به ما سر زدید.
بهار مامانه برسام
28 تیر 92 5:29
خاله جون مهربون برسام من در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده کد برسام 403 هست لطف بزرگی میکنی اگه کد 403 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنی واقعا ممنونت میشم اگه بتونید کد 403 رو با چند تا خط موبایل متفاوت به شماره ی داده شده ارسال کنید که نورالانور میشه و واقعا شرمنده میکنید اگه لطف کردی و رای دادی بهم خبر بدی ممنون میشم هم برای اینکه از لطف و مهربونیت تشکر کنم هم برای اینکه تعداد آرا رو داشته باشم پیشاپیش از لطفت واقعا ممنونم اگه خواستی عکس جشنواره ای برسام رو ببینی زحمت بکش و یه سر بیای وب برسام تویه پست ثابت وبش عکس جشنواره ایش رو گذاشتم مرسی از لطفت خاله جون مهربون ارسال کد 403 به شماره 20008080200یادت نره ها برسام رویه رای های شما دوستای گل خیلی خیلـــــــــــــــی حساب کرده.... خیلی خیلی خیلی ممنونت میشم به نی نی من رای بدی امیدوارم بتونم یه روزی یه جایی تویه دلخوشی هاتون جبران کنم موفق و پیروز باشی
شازده امیر و رها بانو
28 تیر 92 15:26
سلام عزیزم تولد همسری مبارک باشه انشاالله 120 ساله بشن و همیشه خوش و سلامت کنار هم باشین


سلام مرسی خانومی
مامان حسام كوچولو
28 تیر 92 18:06
مريم جون منم تولدت همسرت رو بهت تبريك مي گم انشالله سالهاي سال در كنار هم خوشبخت و عاقبت به خير باشيد


سلام عزیزم. مرسی دست شما درد نکنه.امیدوارم که شما هم در کنار هم سلامت و شاد و خوشبخت باشید.
مانلی مادر باران
28 تیر 92 21:16
تولد بابای مهربون امیر بهداد عسلی مبارک امیدوارم سالیان سال با هم خوش باشین و سایتون بالا سر بچه هاتون باشه . عزیزم خصوصی داری


سلام مانلی عزیزم. مرسی . محبت داری گلم.
مامان دانیال
29 تیر 92 11:39
سلام سلام صدتا سلام به بهدادی و مامانی و باباییتولد باباییه مهربون مبارک ایشالا سایشون همیشه بالای سرتون باشهعکس هم فوق العاده بود


سلام مامان گلی. مرسی عزیزم.
ناهید
30 تیر 92 10:56
سلام مریم جون تولد بابایی مبارک باشه ایشالا همیشه به خوش و عشق در کنار هم زندگی کنین


مریم جون اینو برای تو می نویسم :


آرزويم اين است ؛ نتراود اشك در چشم تو هرگز ؛





مگر از شوق زياد





نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز ؛





وبه اندازه ي هر روز تو عاشق باشي





عاشق آنكه تو را مي خواهد . . .





و به لبخند تو از خويش رها مي گردد





و تو را دوست بدارد به همان اندازه ؛





كه دلت مي خواهد


سلام دوست گلم. مرسی از ابراز محبتت. امیدوارم که شما هم همیشه خوب و خوش باشی.


مامن ادرین (گیتا)
2 مرداد 92 20:00
سلام وایییییییییییییییی چقدر جالب باورم نمیشه بابای ادرین هم 26 تیر تولدش بود ..راستی خیلی قشنگ شده تولد بابایش اینطور دیزاین کردین دستتون طلا راستی جواب سوالتون به صورت پاسخ دادم دگه دریافت کردی بهم بگید مرسی


سلام سلام. تولد بابایی آدرین جون هم مبارک. مرسی . آره خوندم. دستتون درد نکنه.