امیر بهدادامیر بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

...امیر بهداد فرزندی بی نظیر...

پنجمین سالروز

1392/5/8 18:49
نویسنده : مامان مریم
266 بازدید
اشتراک گذاری

پنجمین سالروز جشن عقدمون مبارک

گروه اینترنتی پرشیـن استار | www.Persian-Star.org

بهداد عزیزم

هشتم مرداد هر سال برای من و بابا روز قشنگ و پر از خاطره ای هست.

روز به یاد موندنی به عقد هم در اومدنمون.

 اگه یادت باشه پارسال هشتم مرداد سال ٩١ خاطره ی لحظه به لحظه ی

از چند روز قبل از جشنمون رو برات کامل و مفصل نوشتم. (تو قسمت مناسبتها)

دیگه الان لازم به یاد آوری و تکرار نیست.

چون اونچه که مهمه اینه که اون خاطره برای همیشه در ذهن و قلبم حک شده.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

خوشحالم که تو و بابا رو دارم.

دوستتون دارم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله فریبا
8 مرداد 92 19:00
سلام دوست عزیزم من برای اولین بار در عمرم در یه مسابقه بنام نی نی شکمو شرکت کردم. کد انتخاباتیم 527 است که اگه لطف کنید به شماره 20008080200 پیامک کنید ممنون می شم. آرزو دارم برنده بشم. راستی حتما بهم سر بزنید خوشحال می شم. امیدوارم بتونم جبران کنم. Avisa1389.niniweblog.com
مانلی مادر باران
9 مرداد 92 11:48
سلام مبارک باشه سالروز عقدتون سالهای سال خوشبخت زندگی کنین ما هم سالگرد عقدمون 17 مرداد البته امسال میشه هفتمین سالگرد


سلام. مرسی.پیشاپیش سالگرد عقد شما هم مبارک باشه. همیشه سلامت و خوشبخت باشید.
شازده امیر و رها بانو
9 مرداد 92 17:07
سلام عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارک باشه امیدوارم سالهای سال به خوبی و خوشی همراه باسلامتی کنار هم باشید و امیر بهداد جون رو همراهی کنید


مرسی عزیزم. متشکرم مهربونم.
سارا(مامان سوگل)
13 مرداد 92 17:40
مبارک باشه.ای شاا... سالگرد 100 ام.


سلام. مرسی سارا جان. سوگلی تو ببوسش از طرف ما.
مامان راضیه
19 مرداد 92 2:22
به به مبارک باشه
ببخشید من دیر تبریک میگم ها
ایشالا در کنار هم شاد و خوشبخت باشید گلم


سلام. مرسی عزیزم.
کیان گلی رو ببوس.