امیر بهدادامیر بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

...امیر بهداد فرزندی بی نظیر...

خیلی خوشحالم از اینکه...

1392/8/6 19:56
نویسنده : مامان مریم
307 بازدید
اشتراک گذاری

Gifs Animés anniversaire en anglais 69

 

خیلی خوشحالم از اینکه تو به دنیا اومدی

دنیا فهمید که تو انگار نیمه ی گمشده می



زندگی خیلی خوبه چون که خدا تو رو داده

روز تولدت برام فرشته شو فرستاده



خدا مهربونی کرد، تو رو سپرد دست خودم

دستت رو گرفتم و فهمیدم عاشقت شدم


آورده دنیا یه دونه اون یه دونه پیش منه

خدا فرشته هاشو که نمی سپاره دست همه


تو نمیومدی پیشم من عاشق کی میشدم

به خاطر اومدنت یه دنیا ممنون توأم

سالروز به دنیا اومدنت مبارک پسرم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان كياراد
7 آبان 92 3:16
تولدت مبارك گل پسر نازنين هزارساله بشي خاله اي...


سلام خاله. مرسی. تولد کیاراد خان گل هم مبارک باشه.
مامان كياراد
7 آبان 92 3:17
سلام ماماني مرسي كه به ما سر زدي خوشحال ميشيم بازم پيش ما بياييد....


سلام خانومی. خوشحال شدم از آشناییتون.من لینکتون میکنم.
مامان حسام كوچولو
8 آبان 92 13:52
بازم تولدت رو تبريك مي گم