امیر بهدادامیر بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

...امیر بهداد فرزندی بی نظیر...

مرداد و ماه رمضان

1391/5/2 1:25
نویسنده : مامان مریم
390 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

بهداد جانم، گل قشنگم سلام.

روزهای اول مرداد هست و همزمان با شروع ماه مبارک رمضان. این روزهای ماه رمضون منو یاد پارسال میندازه. پارسال توی شکمم بودی و الان توی بغلم . پارسال حدود  ٢٥ تا ٣٠ سانت بودی و الان ٧٥ سانت شدی. باور نکردنیه . عین یه معجزه میمونی. که کجا بودی و چی بودی؟ حالا چی هستی؟؟؟ واقعا شگفت انگیزه.64213_persiana_mer30.gif

خدایا شکرت از این همه لطف و مرحمتت. از خدای مهربون به خاطر داشتن کوچولوی دوست داشتنی چون تو و همسری چون امیرحسین و خانواده ای چون ما سپاسگزارم. همه چیز رو دوست دارم. تو رو امیر جونی رو زندگی رو دنیا رو . همه چی خوبه.

همه چی آرومه من چقدر خوشبختم . این چقدر خوبه که تو کنارم هستی. همه چی آرومه غصه ها خوابیدن. شک نداری دیگه تو به احساس من.

لوس مامان موش مامان

 

وقتی که تو، تو دل مامانی بودی و منو تو یار و غار هم شده بودیم. یادمه که تمام سحرهای ماه رمضون رو زودتر از بابایی بیدار می شدم و براش میز غذای سحر رو آماده می کردم. اونهم با چه اشتیاقی ! خیلی برام عجیبه که تمام ٣٠ شب این ماه رو سر ساعت بیدار بودم و همه چیز رو برای بابایی آماده می کردم و بعدش اون مشغول خوردن سحریش می شد و منم مشغول قران خوندن و دعا کردن. نماز صبح رو با هم می خوندیم و می خوابیدیم . بیشتر سحرها تو بیدار بودی و باما همراه بودی . تازه بعضی شبها موقع خوابیدن بازیت می گرفت و شروع می کردی به چرخیدن و بازی کردن. بابایی دستش رو میذاشت روی شکمم تا باهات حرف بزنه. اما وقتی که گرمای دستش رو حس می کردی ساکت می شدی و تکون نمی خوردی.  امیدوارم که امسال هم بتونم تمام سی شب رو بیدار بشم و به بابایی سحری بدم.

عزیز دلم! چقدر اون روزها و شبها ازم دور شدن. انگار که چند سال پیش بود. اما چقدر برای اون حال قشنگ و رویایی دلم تنگ می شه . از حرکت کردنهات، چرخ زدنهات. بازی کردنهات .بعضی وقتها به قول بابایی موج مکزیکی می زدی و از یه گوشه شکمم  به اون ور شکمم می رفتی. 

اما امسال با حضور قشنگت تو خونه کمتر می رسم که به همه کارها برسم . سحرها آروم باید بیدار بشیم و سر و صدا نکنیم و تلویزیون رو هم با صدای کم روشن کنیم که مبادا خوابت بهم بخوره و بیدار بشی و خوابت غاطی پاطی بشه. روزها دائم یه چشمم باید دنبالت باشه.هر لحظه باید کنترلت کنم که کاری دست خودت و من ندی. عیبی نداره خودم مخلصتم فقط تو شاد باشی و سلامت همه چیز حله.

دوستت دارم. روزهای خوبی رو با تو شروع کردم و دوست دارم که روزگارمون به همین منوال پیش بره. این روزها وقتی که با دستای کوچیکت لباسمو می کشی که بغلت کنم دنیا مال منه. وقتیکه بغلت می کنم و گردنت رو بوس می کنم و می بینم که سر و صورت وگردنت بوی بیسکوئیت می ده کیف می کنم . این شبهای ماه مبارک از خدای عزیزم می خوام که عمر طولانی و با عزت هم به تو بده و هم به بابایی.

بابایی خیلی دلش می سوزه که هر روز پیش تو نیست . به من میگه کاش جای من بود تا همش با تو بود و بازی می کرد و بزرگ شدن لحظه به لحظه تو رو می دید. اما خوب همه باباها از صبح تا شب میرن سر کار و وضعیتشون با بابا یکیه . اما میتونی این نتیجه رو بگیری که چقدر بابایی از وجود تو و از با تو بودن لذت می بره که حتی دلش نمیخواد بره سر کار که همش با تو باشه و باهات بازی کنه و از وجودت لذت ببره.

دوست دارم که از وجود همدیگه لذت ببریم . اول از همه اینکه بتونیم برات پدر ومادر نمونه ای باشیم و بعدش هم رفیق زندگیت باشیم و تو همه مراحل زندگی بتونیم تکیه گاه و پشتیبانت باشیم. امیدوارم که خدا هم بهمون کمک کنه و مسیر زندگی رو برامون هموار کنه. و تو هم از ما راضی باشی. آمین.

خدایا شبهای قشنگ و معنوی رمضان هست.

بارالها ازت می خوام که به تن همه مریض ها لباس عافیت و سلامتی بپوشانی.

اسیران و زندانیان بی گناه را از بند رها کنی .ما رو هم از قید و بندهای ظاهری دنیا رها کنی.

ازت می خوام که پدر و مادر هامون رو سلامت بداری و عمر طولانی بهشون عطا کنی.

خداوندا امسال رو آخرین ماه رمضون عمر هیچ کدوم از عزیزانمون قرار نده.

خدایا عزیزانی رو  که سفارش کردند که یادشون باشم م دعاشون کنم ، همه رو حاجت روا بفرما. 

امیدوارم که این ماه رمضون برای همه عزیزانم خوب رقم بخوره و خوش یمن باشه.

آمین یا رب العالمین

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پستتصاویر زیباسازی - جدا کننده پستتصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)