امیر بهدادامیر بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

...امیر بهداد فرزندی بی نظیر...

بدون عنوان

1391/2/17 2:02
نویسنده : مامان مریم
317 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شازده  پسر عزیزم

این روزها حالت خیلی خوبه و خدا رو شکر با وجود اینکه آب دهانت دائم سرازیر هست اما از دندان دردت خبری نیست . گل قشنگم این روزها صداهای خیلی قشنگی از خودت در میاری . مثلا لپت رو باد می کنی و بعد صداهای خنده دار از خودت در میاری . تازگیها یاد گرفتی تمام مدت که خوشحالی می کنی زبونتو در میاری و یه گوشه لبت می ذاری و بیشتر وقتها برای جلب توجه هی سرفه می کنی خیلی دوست داشتنتی شدی . هر چی نگاهت می کنم ازت سیر نمیشم .وقتی که خوابیدی دلم برات تنگ می شه و به خوابت حسودیم می شه. دلم میخواد که همه اش بیدار بشی و باهات بازی کنم و تو بغلم فشارت بدم و له ات کنم . وقتی که خوابیدی همه اش میام بالای سرت و نگاهت می کنم.

اول هفته که با هم رفیم یکشنبه بازار برات یه سبد گفتم تا اسباب بازیهات یه جای مرتب داشته باشن . الان همه جغجغه هات رو با عروسک های سوت سوتکی ات رو با یه سری عروسک های کوچولو و سبکی که این روزها شده سرگرمیت رو توش گذاشتم  و هر وقت که میخوای بازی کنی و یا حوصله ات سر رفته سبد اسباب بازیهات رو با جاش میذارم جلوت تا خودت از توی سبد در بیاری و باهاشون بازی کنی . نمی دونی که چقدر خوشحال می شی که می تونی هر چی رو که می خوای و دوست داری رو دست بزنی و بیاری بیرون و باهاش بازی کنی . این هم آقا بهداد گل موقع بازی با اسباب بازی های این روزهاش .

      

      

 

 

پسر کنجکاو و بازیگوش مامان

 

 

بهدادکوچولو سرگرم بازی -6 ماهگی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)