امیر بهدادامیر بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

...امیر بهداد فرزندی بی نظیر...

باور نمی کنم...

1391/2/18 15:11
نویسنده : مامان مریم
347 بازدید
اشتراک گذاری

 

نایت اسکین

سلام بهدادم

صبح ات به خیر کودک قشنگم. هر چند که تو هنوز خوابی و من هم در فرصت خوابیدن تو به بیشتر کارهای خونه میرسم اما میدونی دلم برات تنگ می شه.؟؟ دوست دارم که بیدار بشی و من روی ماهت رو ببینم و در آغوشت بگیرم و حسابی ببوسمت و بوت کنم. دوستت دارم و همه قشنگی این لحظه های زندگیمون رو مدیون تو و وجود تو هستم. حضورت توی این خونه سراسر عشق و آرامشه . خیلی موج آرامش داری و  من و بابایی گاهی از این آرامش  به ناباوری می رسیم و خودمون تو شوک هستیم از اینکه مگه می شه آدم بچه کوچیک داشته باشه اما نگرانی بی خوابی دلهره و ... برای این بچه نداشته باشه؟؟!!

از خونه ما هیچ صدای بچه ای نمیاد اگر هم بیاد فقط صدای خنده و شادیش هست . توی این ٦ ماه خودمون هم صدای گریه ات رو نشنیدیم. دیروز عصر با هم رفتیم رشت که به یه نمایندگی لوازم خونگی سر بزنیم تمام طی راه و جاده رو ساکت مثل آقاها نشسته بودی و همه جا رو نگاه می کردی. یه چرت ١٠  دقیقه ای هم زدی و وقتی که رسیدیم گذاشتیمت توی کالسکه ات که بیدار شدی و یه خیابون رو که پر از مغازه بود رو رفتیم و برگشتیم و توی یه مغازه هم حدود نیم ساعتی داشتیم با مغازه دار و .... حرف می زدیم و اطلاعات می گرفتیم اما تو اصلا صدات در نیومد . دوباره تو راه برگشت هم همینطور .

با تعجب به امیرجانم نگاه کردم و به تو اشاره کردم که چقدر ساکت و آروم توی بغلم نشسته بودی و با ما همراه بودی. به بیرون نگاه می کردی و بازی می کردی، با خودت حرف می زدیو خوشحالی می کردی. به امیر جان گفتم من میترسم . از اینکه تو اینقدر آرام و بزرگ هستی . نمیدونم یهو دلم شور افتاد که خدایا آخه مگه می شه آدم با بچه کوچیک توی جاده بره، تو ترافیک باشه . تو خیابون و توی چند تا مغازه هم دور بزنه اما این بچه هیچ اظهار ناراحتی نکنه؟؟؟؟!!! باور نمی کنم . واقعا باور نکردنیه!!!

امیر حسین میگه چرا باید تعجب کنیم؟ این بچه همه چی اش عالیه و روبراهه. وقتی بچه همه نیازهاش فراهم باشه  و آب تو  دلش تکون نخوره می فهمه و  احساس رضایت و امنیت داره و تو همه لحظه ها با ما همکاری می کنه. مطمئننا اگر کم و کسری داشته باشه بروز می ده. امیدوارم  همینطور باشه گل قشنگم .

پسر عزیزم، خلاصه ما از هیچ کمک و چیزی به شما فروگذار نیستیم و خالصانه  و دربست در خدمتتیم .

دوستت داریم  و عاشقانه به وجودت و حضورت در خونه مون و قلبمون افتخار می کنیم و دوست داریم و می خواهیم که برات پدر و مادر قابلی باشیم . از خدای عزیمون هم سپاسگزاریم که گل قشنگ و خوشبویی همچون تو رو به ما هدیه داده . خدایا به ما لیاقت همراهی تو تموم لحظه های قشنگ رو با بهداد عزیزمون بده.

از تو هم تشکر می کنم بهداد عزیزم . از اینکه تو واقعا فرزند بی نظیری هستی . عاشقانه دوستت داریم. 

 نایت اسکین

بهداد، کودکی باورنکردنی

 

نایت اسکین

 دوشنبه ١٨/ اردیبهشت/٩١  ساعت ٢٨/١٠

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)