امیر بهدادامیر بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

...امیر بهداد فرزندی بی نظیر...

چهارشنبه91.7.19 نباشی تو...

1391/7/19 8:40
نویسنده : مامان مریم
380 بازدید
اشتراک گذاری

 عاشقتم

نباشی تو دنیا میخوام نباشه          این روزگار روزگارش سیاه شه

دلم واسه کی جز خودت فدا شه     نباشی تو دنیا می خوام نباشه

 عشق تو آبروی من           داشتنت آرزوی من

  اسم قشنگت با یه بغض    همیشه تو گلوی من

 
جز تو کسی رو ندارم        سر روی شونش بذارم

 
خودت میدونی نازنین      که من چقدر دوست دارم

نباشی تو دنیا می خوام نباشه .......

 گروه گل یاس

بهدادی عاشق این آهنگ هستم و هزار بار تا حالا گوشش دادم.

گویا خواننده اش هم  کسی به نام امین رستمی هست . من که نمی شناسمش!

اولش می خواستم که این آهنگ رو به تو تقدیم کنم .

 اما هر چی فکر کردم دیدم که این آهنگ رو باید به امیر حسین عزیز خودم تقدیم کنم

 از بس که دوستش دارم و همه زندگی منه.

 اول بابا دوم شما.

امیر جانم این شعر رو به تو تقدیم می کنم

 میدونم که میدونی که من چقدر دوست دارم.

امیر جانم

 عاشقتم. عاشق.

صد ساله بشی و من و بهدادی زیر سایه ات باشیم  

آیکونهای زیباساز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)