امیر بهدادامیر بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

...امیر بهداد فرزندی بی نظیر...

چهارشنبه91.8.3 شمارش معکوس پارسال

1391/8/3 17:54
نویسنده : مامان مریم
330 بازدید
اشتراک گذاری

bab25.gif

بهداد جانم

کمتر از یک هفته دیگه سالگرد اولین تولدت هست.

پارسال آبان ماه، فقط یک هفته دیگه بود که مهمون مامان بودی و بابایی هم که پیشم نبود. اون هفته خیلی انتظار کشیدن لحظه ای بود و منم که تنها بودم. هر شب برای بابایی اس ام اس میدادم و نوید پایان یه روز رو میدادم و اینکه یه روز دیگه به دیدن و رسیدن به تو نزدیک تر مشیم.

متن اس ام اس های اون روزا رو هنوز توی گوشیم دارم و بعد از یک سال هنوز دلم نیومده که پاکشون کنم . برات می نویسم که تو هم بدونی ما چقدر لحظه شماری می کردیم برای ورودت به این دنیا. و دیدن روی ماهت.

امیر جانم

تنها ٦ شب دیگه باقی مونده که پسر کوچولوی عزیزمون رو ببینم و در آغوش بگیریمش.

تنها ٥ شب دیگه باقی مونده که بهترین هدیه ی خدا رو ببینیم.

امیر جونی؟............

تنها ٤ شب دیگه باقی مونده که من و تو پدر و مادر واقعی بشیم.

تنها سه شب دیگه باقی مونده که دستای کوچولوی پسرمونو تو دستامون بگیریم و ببوسیمش.

تنها ٢ شب دیگه باقی مونده که فرزند عزیزمون وارد دنیای ما میشه و ما و دنیامون رو می بینه.

تنها ١ شب دیگه باقی مونده که بهداد عزیزمون و ببینیم.

 بابایی زودتر از بهدادی بیا. من اول منتظر شما هستم.

 دوستتون دارم  و  قلبم به عشق شما دو تا میزنه.

تمام لحظه های زندگی من سرشار از عشق و مهربانی شما دوتاست.

از خدای مهربونم میخوام که به هر دوتای شما عمر طولانی و با عزت عطا کنه.

شاد و سلامت و پر توان باشید.

babies54.gif

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)