امیر بهدادامیر بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

...امیر بهداد فرزندی بی نظیر...

همه چیز زیر سر من است

1391/8/9 15:43
نویسنده : مامان مریم
435 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سرم را روی شانه هایت می گذارم

تا همه بدانند

"همه چیز"

زیر سر من است

بهداد. بهترین هدیه خدا

"ساحل زیبای بندر انزلی"

٩١.٨.٥

 

 

سلام بهدادی

دور روز قبل از تولدت خیلی خوشحال بودیم و روز جمعه هم بود و به یاد آخرین جمعه ای که هنوز توی شکمم بودی با بابایی رفتیم ساحل بندر انزلی پیکنیک.

فرشته ی کوچولوی ما بهداد

شما رو روی ساحل رها کردیم تا هر کاری که دلت میخواد بکنی و بازی کنی و شاد باشی.

به گوش ماهی ها دست می زدی و شنها رو توی مشتت می گرفتی و پرت می کردی و خوشحالی می کردی. روز خیلی خوبی بود و سه تایی لب ساحل نشسته بودیم و شما هم مشغول ماسه بازی.

یازده ماه و بیست وهشت روزگی بهدادی 

بابایی هم از گوشه کنار چوب خشک جمع کرد و یه آتیش درست و حسابی هم درست کرد و ما هم که سیب زمینی و بلال با خودمون آورده بودیم اونا رو توی آتیش انداختیم و داغ داغ سیب زمینی تنوری می خوردیم و به شما هم میدادیم و تو خیلی با ما همراه بودی و اصلا اذیتمون نکردی.

روز خیلی خوبی بود دیگه وقتی که می خواستیم جمع و جور کنیم و برگردیم، تو لباسهات نمدار شده بود و لباسهات رو عوض کردیم و جورابهات هم که خیس خیس شده بود.

ساحل بندر انزلی

نزدیک ساحل یه بازارچه ساحلی هم بود که وقتی لباسهات رو عوض کردیم رفتیم اونجا و برات جوراب گرفتیم که سردت نشه و توی بغلم حسابی پتو پیچت کردم و تا دم درب خونمون خواب بودی و حسابی خستگیت در اومد. وقتی که رسیدیم خونه بازیهات رو کردی  و بعدش هم با بابایی رفتی حمام چون حسابی بوی دود گرفته بودی و تر و تمیز شدی و بعدش هم بعد از دو ساعت بازی و شادی به خواب ناز رفتی .

روز خوب و خاطره برانگیزی بود و به هر سه تامون خوش گذشت. مرسی که همراه خوبی توی پیکنیک و جاده هستی. ما از شما خیلی راضی هستیم  و خیلی خیلی دوستت داریم.

لبخند شادی تو همیشه برای ما بهترین شادی و آرامش زندگیمونه.

این آرامش و شادی رو هیچ وقت از ما نگیر.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)