امیر بهدادامیر بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

...امیر بهداد فرزندی بی نظیر...

نقاشی همایی

1391/8/16 0:49
نویسنده : مامان مریم
314 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

ا

این نقاشی رو هما جانم کشیده و پارسال چند روز قبل از تولد شما به من هدیه داد.

الان توی اتاقت هست . اما شاید بر اثر زمان از بین بره. مخصوصا که آب و هوای اینحا مرطوب هم هست و هیچ کاغذی به شکل اول خودش باقی نمیمونه. دلم میخواست که این اثر برای همیشه یادگاری بمونه و فکر کردم که اینجا بهترین جاست.

این نقاشی رو خیلی دوست دارم منو یاد روزهای تنهایی و دوری از بابا و همراهی تو توی روزهای آخر بارداریم میندازه.

یاد روزهایی که به من امید و نوید تولد نی نی دوست داشتنی مو میداد.

یادت باشه که بعدها حتما از هما خانومی تشکر کنی. 

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهدیار
16 آبان 91 14:06
سلام ممنون افتخار دادید و لینک کردید منم شما رو با اسم مامان خانومی بهداد لینک کردم به جمع دوستان ما خوش اومدید مهدیارم 9 ماه و 19 روزشه راستی آپ کردید خوشحال میشم خبرم کنید
مادر باران
18 آبان 91 6:05
سلام واقعا نقاشی قشنگیه دست این هما خانوم درد نکنه چه هدیه ای میتونه بهتر از این باشه واسه یه مادر منتظر