امیر بهدادامیر بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

...امیر بهداد فرزندی بی نظیر...

تناولات دوازده ماهگی

1391/8/25 10:43
نویسنده : مامان مریم
358 بازدید
اشتراک گذاری

 

بهداد جونی

اولین خوردنیهایی که تو دوازده ماهگی میل فرمودین رو به اطلاعتون می رسونم

اولین آبگوشت عمرت یک سال و هشت روزگی

اولین آناناس یک سال و پانزده روزگی

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

اولین خرمالوی عمرت رو در یک سال و هفده روزگی تست کردی

اولین کیوی رو هم در یک سال و هفده روزگی میل فرمودین.

نوش جانتان سرورم

گوارای وجودتان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

ناهید
25 آبان 91 13:08
سلام مرسی که بهم سر زدین من شما رو لینک کردم
ناهید
25 آبان 91 13:30
مرسی که بهم سر زدین پسرتون خیلی ناززززززززززززززززه من لینکتون کردم


سلام منم حتما لینکتون می کنم. مرسی.
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
25 آبان 91 13:40
نوش جونت عزیزم
نهیر
25 آبان 91 14:00
وای خیلی جالب بود این خوردنیهاش چه حوصله ای داری دختر من از 8 ماهگی ابگوشت دادم
پسرت خیلی با نمکه خدا حفظش کنه
وبشم چقدر رنگیه ادم دلش باز میشه


سلام خانومی. مرسی که به ما سر زدید. کوچولوی شما هم در پناه خدا باشه.
مامان فرنيا
27 آبان 91 8:34
سلام از اينكه به ما سرزديد ممنون خيلي قشنگ مينويسيد با اينكه سركار هستم اما تا يكي دو صفحه پيش رفتم و يكدفعه ديدم واي ساعت 9شده و من هنوز دارم مطالب شما را ميخونم خيلي پسر نازي داريد خيلي خواستنيه
ناهید
27 آبان 91 9:35
فرارسیدن ایام محرم تسلیت باد
مامان کوثری
13 آذر 91 1:02
عزیزم گل پسرتون تو مسابقه شرکت کرده آدرس عکس که داده بودین باز نمیشد یه عکس دیگه گذاشتم اگر خوب نبود عکس دیگه ای آدرس بدین واسه گل پسر نازتون تبلیغ کنید ممنونممممم


زحمت کشیدید مرسی خانومی.