امیر بهدادامیر بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

...امیر بهداد فرزندی بی نظیر...

تاتی تاتی

1391/11/8 15:24
نویسنده : مامان مریم
345 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                                                                                                                Good morning Scraps

 سلام بهداد جونم .

سلام پیشی جون قشنگ خونمون

امروز یکشنبه 8 بهمن نود و یک هست و

نمیدونی که چقدر لحظه شماری می کردیم.

نمیدونی که چقدر مشتاق دیدن این روز و ساعت بودیم.

نمیدونی که با  چه شوقی دارم این متن رو برات می نویسم.

1189600751-580.gif1189600751-580.gif1189600751-580.gif

دیشب بالاخره اولین تاتی چند قدمی رو انجام دادی و من و بابا رو شگفت زده کردی.

من و بابا با دیدن این صحنه به قدری هورا کشیدیم و خوشحالی کردیم که نگو و نپرس. smile emoticon kolobok

وااای اصلا برامون قابل تصور نبود که تو موجود کوچولوی بامزه ی دوست داشتتی

 بتونی روی پاهای خودت بایستی و راه بری.

خودت هم که این قدر تحت تاثیر ما قرارگرفته بودی

که تمام مدت وقتی که خودت رو توی بغل من مینداختی کلی ذوق می کردی

و از خوشحالی ریسه می رفتی و دوباره پا میشدی می ایستادی و چند تا قدم و ...

دوباره، خودت رو توی بغل بابا مینداختی. 64213_persiana_mer30.gif

از خوشحالی نمیخواستی که بخوابی smile emoticon kolobok

تمام مدت پشت هم حروف رو تکرار می کردی و سر و صداهای پشت هم در میاوردی

و عین طوطی شده بودی.اَاَ اااااددددد ببببببببببب یییییییییی گگگگگگ جوجوجوجو

 صداهای خنده داری که در میاوردی خیلی جالب و شنیدنی بود.

حالا دیگه منتظر به حرف افتادنت باید باشیم.

قربونت بشم من! که تمام خستگی آدم رو با این شیرین کاریات در میاری و

 خودت رو همچین توی دل آدم جا می کنی که ...

  منم همش  دوست دارم به خودم بچسبونمت و فشارت بدم و غرق بوسه ات کنم و

 تو هم احساس عشق و شادی منو می فهمی و صدات توی بغلم در نمیاد و

 به من فرصت این لحظه های دوست داشتنی هاگ کردن و میدی.

خیلی خوشحالمون کردی.

 اینقدر خوشحالمون کردی که همون لحظه سجده شکر به جا آوردیم و

 اشک توی چشمامون جاری شد.

ایشالا که با این قدمها همش به شادی و گردش و مهمونی و مسافرت و زیارت

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com                                                     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان راضیه
8 بهمن 91 12:52
واییییییییییییییی
مبارک باشه مامان مریم جون
خیلی باید مراقبش باشی دیگه
پاهای خوشگل امیر بهداد کوچولو رو ببوس از طرف من


سلام عزیزم. مرسی که اینقدر محبت داری. محمد کیان رو هم از قول من ببوس.
نگاری
8 بهمن 91 21:43
اخی نازی کاملا از نوشته هاتم معلومه چقدر ذوق داری نازی
مامان آریا
10 بهمن 91 1:03
وااااااااااااااای چه خبر خوبی...واقعا این جور موقع ها ادم گریش میگیره از خوشحالی...مامانی عکس تاتی کردنشم بزارین واسمون


سلام. حتما اگه بشه که سوژه پیدا کنم عکسش رو می گیرم.
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
11 بهمن 91 1:12
مبارکه خوشگله من منتظر عکسای خوشگلتم
پانی(مامانه بهداد)
12 بهمن 91 22:10
ماشالله به قد و بالای گل پسری و مبارک باشه اولین قدم های زندگیش. انشالله قدم هاش بزرگ و محکم و استوار باشه در تمام مراحل بالندگیش و در کنار پدر و مادر مهربونش راه درست رو انتخاب کنه پسر خوشگل و تو دل برومون.
بوووووس برای بهداد نازنین

سلام. مرسی عزیزم. بهداد کوچولو رو هم ببوسید