امیر بهدادامیر بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

...امیر بهداد فرزندی بی نظیر...

گالری عکس چهارده ماهگی

1391/10/29 23:32
نویسنده : مامان مریم
372 بازدید
اشتراک گذاری

 چهارده ماهگی قندک مامان

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

عروسک واقعی مامان

پسر مهربون

 

پسر مو قشنگ

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩قربون این ریخت خوشگلت بشم من۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

پسر مهمون نواز

بفرمایید دهنتون رو شیرین کنید

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩سگ دوست داشتنی بهدادی منزل مامان پری۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

بفرمایید پفک

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

 

گفتی هزار ماشاالله؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
29 دی 91 16:14
هزار هزار ماشالله.
خیلی با نمکی خاله به مامانت بگو برت اسفند دود کنه.
مریم جون سلام .پسر منم شیر پاستوریزه نمی خوره 2 روز پیش که بردمش دکتر در این مورد سوال کردم گفت عیبی نداره اما کم کم عادتش بده من شیر موز بهش می دم و شیر رو از یک قاشق در روز می خوام شروع کنم که از شیر زده نشه. بابت راه افتادنش هم دیر نشده تا راه نمی ره راحت تری. راه که بیافته هیچی سالم برات نمی مونه همه چی رو به دنبال خودش میکشه...........

واااای مرسی . خیلی فکرم مشغوله از بس که کم غذایی می کنه و بی اشتهایی. مرسی.
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
30 دی 91 1:28
سلام من اومدم با 2 تا پست جدید خوشحال می شم بهم سر بزنید


سلام عزیزم.چشم خدمت میرسیم.
مامان راضیه
30 دی 91 18:40
هزار ماشاالله
سلام مامان مریم خانوم
این همه عکسای این شیطون بلا رو گذاشتی اسفندم دود کنی حتما
یکی از یکی قشنگ تر
ببوسش از طرف من
اگه دلت اومد لپش و گاز بگیر


وااااااای مرسی مامان راضیه جون.
آتيلا جون و مامان شيما
30 دی 91 22:31
سلام مامان جون
عكسهاي قند عسل خيلي ماهن
دست گلت درد نكنه...


مرسی عزیزم. پسر شما هم خیلی ماهه. خیلی دوستش دارم. عکس جدید ازش بگذارید که بیام و ببینم.
مامان ترنم کوچولو
1 بهمن 91 12:47
ماشالله گل پسر لپی


مرسی خاله
مامان آنیا
3 بهمن 91 16:56
من فدای اون لبات بشم عسلی
غش کردم عکسهاتو دیدم از بس قشنگن دلم ضعف رفت برات بهداد خاله


مرسی خاله که اینقدر به ما محبت دارید.
مامان آبتین
13 بهمن 91 20:46
هزار ماشاالله !