امیر بهدادامیر بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

...امیر بهداد فرزندی بی نظیر...

ولنتاین مبارک

1391/11/26 16:08
نویسنده : مامان مریم
229 بازدید
اشتراک گذاری

 

روز عشق ورزی (ولنتاین مبارک)

 

تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures

بهداد گلم، نازنین فرزندم، ولنتاینت مبارک

 

نمیدونم  که چطوری بگم؟ از کجا شروع کنم و از قشنگی و زیبایی کدامیک از روزهای با تو

بودن حرف بزنم؟

هر چی که به روزهای پشت سر گذاشته فکر می کنم و می نگرم فقط زیبایی و عشق

است. و هر چه که در پیش رو می بینم آنهم عشق است.

روزی رو در پیش داریم که روز عشاق یا همون روز ولنتاین هست .

 میگن که توی این روز هر کس به عشقش کادو میده و بهش ابراز عشق می کنه و از

قشنگیهای عشقش حرف میزنه. منم میخوام امروز رو به تو عزیز دلم  تبریک بگم و بهت بگم

که عاشقانه دوستت دارم و بعد از بابایی تنها عشق زندگیم هستی.

 آهای!! یه وقت گله نکنی که چرا عشق نامبر وان مامان نیستی؟ خب باید بگم که اگه

عشق من و بابایی نبود تو هم نبودی. من و بابایی اینقدر روزهای عشقولانه و مهربونانه ای

با هم و درکنار هم داشتیم که بازم دلمون نمیومد که این روزها رو با کسی تقسیم کنیم .

اما ببین که چقدر تو رو دوست داشتیم و داریم و عاشقت هستیم که حاضر شدیم  تو رو

هم توی این عشق بزرگ سهیم کنیم و عشقمون رو با تو قسمت کنیم.

حالا خیلی از این دعوت خوشحالیم و به وجودت افتخار می کنیم و بهت عشق می ورزیم. و

باید بگم که  تمام شیرینی عشق و زندگی ما نتیجه این عشق سه نفری هست.

حالا هم میخوام که سرم و بالا بگیرم و با صدای بلند فریاد بزنم که آهای امیر حسین ؟ امیر

بهداد؟ عاشقتونم و به اندازه تک تک سلولهای بدنم دوستتون دارم و بهتون عشق می ورزم.

 تمام قشنگی ها و زیبایی ها و شیرینی این دنیای بزرگ  رو در عشق به شما دو نفر می بینم.

عاشقانه دوستتون دارم و امیدوارم که همیشه در پناه خدای عزیز و مهربون باشید و تمام 

روزهای قشنگ زندگیمون همیشه لبریز از عشق باشه و در کنار هم عاشقانه روزها و

سالهای زندگیمون رو سپری کنیم.

خدایا ! خدای مهربونم ! شر شر باران عشقی که سالها بدون چتر رو سرمون در حال بارش

بوده و هست رو برایمان دائمی بگردان.


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

قالب و گرافیک های کودکانه
1 اسفند 91 16:24
سلام دوست گلم اگر دوس داری باعکس کودک نارنینت برای سال نو یه تقویم ناز و خوشگل داشته باشی ما کار طراحی تقویم مخصوص کودکان را قبول می کنیم برای دیدن نمونه کارها به وبلاگم سر بزن من کارهامو خودم طراحی می کنم و از تقویم های اماده استفاده نمی کنم لذا شمامی توانید هر تمی که مد نظرتون بود یا هر طرحی که در سر داشتید را به من بگید تا براتون تقویم طراحی کنم قبل از ارسال فایل اصلی فایل تست را براتون می فرستم تا ایراد گیری کنید http://baby-graphic.blogfa.com