امیر بهدادامیر بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

...امیر بهداد فرزندی بی نظیر...

پانصد روز عاشقی...

1391/12/23 1:21
نویسنده : مامان مریم
433 بازدید
اشتراک گذاری

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

 

بهداد عزیزم

ای قشنگترین واژه هر روز زندگیم

پانصدمین روز طلوع زندگیت به خانه پر از عشقمون مبارک

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

پسرم، بهدادم، خوش آمدی

پانصد روزه که قدم به خونه دلمون و خونه عشقمون گذاشتی

پانصد روز زندگی...

پانصد روز عاشقی...

پانصد روز نفس به نفس...

پانصد روز سینه به سینه...

پانصد روز آغوش در آغوش...

پانصد طلوع و پانصد غروب...

از چه بگویم؟ از کدامیک از عاشقانه هایم بگویم؟

تو قشنگترین سمفونی دنیایی

قشنگترین کنسرت دنیا،

صدای خنده های توست که تمام سکوت و سردی خونه رو محو می کنه...

صدای نفس نفس زدن تو در آغوشم ...

صدای پای قدمهای کوچکت در میان گلهای قالی ...

صدای قشنگ بچه گونه ات در میان واژه هایی که تلفظ می کنی ...

دوستت دارم ای پاکترین لحظه ی زندگی...

دوستت دارم ای عاشقانه ترین نوای زندگی...

دوستت دارم ای شور انگیز ترین شعر زندگی...

دوستت دارم

دوستت دارم ...

.......................

 ای بهترین هدیه خدایم . بهدام. عاشقانه دوستت دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)