امیر بهدادامیر بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

...امیر بهداد فرزندی بی نظیر...

نهمین مروارید

1391/12/25 1:10
نویسنده : مامان مریم
234 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم قشنگم بهدادم

 دیشب وقتی که داشتی شیطونی می کردی و مدام میرفتی به سمت تلویزیون که به سیم آنتنش دست بزنی، با مخالفت و ناراحتی ما روبرو شدی و تو هم عین این ناز نازیا شروع کردی به گریه کردن. وقتی که به سمتت اومدیم که از روی زمین بلندت کنیم توی دهانت رو بابا دید و گفت که وای خدا جون دندون جدید در آورده. خلاصه من و بابا کلی خندیدم و شاد شدیم اما تو هنوز داشتی گریه می کردی و از سر و کول ما بالا می رفتی و ... .

 نمیدونی که چه شوقی دارم از وقتی که خبردار شدم که دندونت بیرون زده . خدا رو شکر که خیلی اذیت نشدی و بی سرو صدا دندون دار شدی. مبارکه گلم. غذاهای خوشمزه بخوری باهاش.

به سلامتی نهمین دندون هم جوونه زد و شاید کمک بشه که بهتر غذا بخوری.

فک پایین سمت راست صورتت دندان یکی مانده به نیش. البته فکر کنم که بهش میگن دندون آسیاب میانی. آگه درست گفته باشم. حالا هر چی . پسرم دندون دار شده و اسمش مهم نیست. مهم اون دندونه هست که از لثه ات زده بیرون و قال قضیه کنده شده.

رویش دندون جدیدت مبارک باشه گل پسری .

شانزده ماه و شانزده روزگی .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان حسام كوچولو
27 اسفند 91 2:36
مباركه بسر من هنوز 6تا دندون داره
شهناز
28 اسفند 91 1:28
به به مباركه دندون جديد. يكي از بهترين اتفاقات جوونه زدن دندون بدون دردسره!!