امیر بهدادامیر بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

...امیر بهداد فرزندی بی نظیر...

تو ...

1391/12/25 1:05
نویسنده : مامان مریم
350 بازدید
اشتراک گذاری

 

کد آویز - وبلاگ - زیباسازی- تصاویر متحرککد آویز - وبلاگ - زیباسازی- تصاویر متحرککد آویز - وبلاگ - زیباسازی- تصاویر متحرککد آویز - وبلاگ - زیباسازی- تصاویر متحرککد آویز - وبلاگ - زیباسازی- تصاویر متحرککد آویز - وبلاگ - زیباسازی- تصاویر متحرک

[جیگر طلای مامان

اگر تو نبودی

من کاملا بیکار بودم

هیچ کاری در این دنیا ندارم

چز دوست داشتن تو ...

دوستت دارم عزیز دلم

 20200000

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان دانیال
26 اسفند 91 9:06
*:****
مامان حسام كوچولو
27 اسفند 91 2:35
هزار ماشالله مردي شدي براي خودت
ناهید
28 اسفند 91 9:24
مژده ای دل که دگرباره بهار آمده است
خوش خرامیده و با حسن و وقار آمده است
به تو ای باد صبا می دهمت پیغامی
این پیامی است که از دوست به یار آمده است
شاد باشید در این عید و در این سال جدید
آرزویی است که از دوست به یار آمده است . . .





بسیار زیبا بود. متشکرم عزیزم. برایت بهترینها رو آرزو می کنم.
مامان راضیه
2 فروردین 92 12:56
سلام مریم جونم
سال نو مبارک عزیزم
سالی پر از شادی ، سلامتی و موفقیت براتون آرزو می کنم عزیزم
بهداد خاله رو ببوس هزار تا


سلام گلم. عید شما هم مبارک. سالی سرشار از شادی و عشق و آرامش رو براتون آرزومندم. کیان جون و ببوس.
مانلی
2 فروردین 92 20:31
سلام سال نو مبارک امیدوارم با وجود گل پسر امسال سالی پر از برکت و شادی باشه


سلام دوست خوبم. ان شاا... که برای شما هم سال پر برکتی باشد. برایتان سلامتی،شادی، عشق و آرامش را آرزومندم.
نگاری
3 فروردین 92 19:28
اگر چه یادمان می رود که عشق تنها دلیل زندگی است اما خدا را شکر که نوروز
هر سال این فکر را به یادمان می آورد.پس نوروزت مبارک که سالت را سرشار از عشق کند. .

سلام دوستم عیدت مبارک امیدوارم سال خوبی باشه واسه خودت و کوچولوت