امیر بهدادامیر بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

...امیر بهداد فرزندی بی نظیر...

حس مادری

1391/12/9 9:20
نویسنده : مامان مریم
330 بازدید
اشتراک گذاری


 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

بهدادم. بهترین هدیه خدایم

نفس مامان

            روزها و ماهها گذشت ،

و حالا من مادر یک پسر دوست داشتنی و پر جنب و جوش شانزده ماهه هستم.

وجودت باز شدن صفحه تازه ای از کتاب زندگیم بود .

با تو احساس می کنم خودم رو دوباره پیدا کردم .

هر روز که می بینمت و هر شب که در آغوشم ، نفسهای گرمت نوازشم می دهد ،

دلم می خواهد در دریای شکر خدا غرق بشم .

هنوز باورم نمیشه که مادر شدم و تو رو دارم.

همه روزهام مثل یه رویاست. تو رو داشتن مثل رویاست. با تو بودن چقدر زیباست. 

حالا دیگه خودم رو با تو تعریف می کنم و با تو هست که معنی دار می شم .

از تو ممنونم پسرم ،به خاطر همه این موهبتها که ارزانیم کردی .

خدایا شکرت

خداجونم خودت مراقبش باش تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان راضیه
9 اسفند 91 9:29
خدا یا شکرت
بهترین ها رو برات آرزو دارم مریم جونم
همیشه شاد و سلامت باشید
این فسقل منم هزار تا ببوس
دورت بگردم بهداد جون که همه رنگی هم میاد بهت البته من عاشق اون کلاه بافتنی آبیتم


سلام مهربونم. مرسی.
سميه
9 اسفند 91 12:47
خداجونم خودت مراقبش باش.........


ان شا ا... خدا مراقب همه این فرشته های کوچولو باشه. ازجمله رومینا قشنگه ی عزیزم رو.


مامان دانیال
9 اسفند 91 13:58
سلام عزیزم خیلی قشنگ نوشتی
16ماهگیه گل پسری هم مبارک ایشالا16000000ساله بشهو سایه شما و همسر محترم بالای سرش باشه
ممنمون که لینک کردی دوست جونم


سلام. مرسی عزیزم. دانیال جون رو ببوسید.


مینو
1 اردیبهشت 92 13:36
ماشالا
چقدر بزرگ شده
خدا حفظش کنه
واسه خودش خانومی شده ها با اون روسری هاش.
خدا شمارو براش حفظ کنه.همیشه سلامت باشین و شاد از وجود این گل کوچولو.


سلام عزیزم. مرسی دوست خوبم.