امیر بهدادامیر بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

...امیر بهداد فرزندی بی نظیر...

سلام بر ماه آبان

1392/8/1 15:15
نویسنده : مامان مریم
829 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر ماه قشنگ آبان

سلام بر ماه عشق و مهربونی

سلام بر ماه پائیزی من

 

سلام بر ماه رویایی من

بهدادم!

همین قدر بگویم که دنیا بدون ماه پاییز زیبا نیست

همین قدر بگویم که پاییز بدون ماه آبان زیبا نیست

 وقتی که باد پائیزی به قلبم می وزد...

تمام انتظارها و آرزوهایم به پایان می رسد

ای باران عشق همیشه بر قلبم ببار...

این حال و هوای پائیزی دیوانه می کند مرا

احساسی تازه میدهد مرا...

چشم انتظار قدمهایت، بی قرار از رسیدنت


حال و هوای من در این روزهای پاییزی

حال  وهوای شکفتن غنچه های بهاریست


حالا وقت سبز شدن رویاهای عاشقانه من است


بهار من پاییز است

لحظه طراوت و تازگی دنیای من همین پاییز است

همین آبان است...

طلوع میکنم با طلوعت

طلوع می کنم با افتخار در میان این برگ ریزان 

تو نمیفهمی حال مرا در میان برگهای زرد درختان


تو نمیفهمی اینک غرق چه رویایی ام

تا پاییزی نباشی نمیفهمی که اینک چه حالی ام…


میوزد نسیم پاییز به سوی قلبم. به سوی قلبت…


آغازی دوباره، رویایی رنگین، آرزویی شیرین

جشن میلادت در زیر باران برگهای طلایی رویاییست 

این دنیا ،بدون پاییز زیبا نیست…

ماهی که تو به دنیای من آمدی...

و تمام دنیا ی من شدی...

همین آبان است، آبان تن طلایی

راستي كه خوش به حالت

بچه ی خوب و زيبا

ماه به اين قشنگي

تو اومدي به دنيا  ...

.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان مریم
1 آبان 92 15:20
عزیزم سلام
تولد گل پسرت مبارک مطلب بسیار قشنگی نوشتی که به دل هر کس که اونو بخونه می شینه ولی برای من یه لطف دیگه داره چون پسرک منم آبانی
ماه آبان و فصل پاییز برام یه قشنگی خاصی داره
انشاءالله زیر سایه خدا همیشه کنار هم شاد و سربلند باشید.

سلام خانومی. متشکرم. امیدوارم که شما هم کانون خانواده تون سرشار از عشق و محبت باشه و همیشه خوش و سلامت باشید.

مامان راضیه
1 آبان 92 23:55
ورودت به ماه آبان مبارک عزیزم
تولدتم مبارک پیشا پیش بهداد جونم
مریم جونم عیدشمام مبارک



سلام گلم عید شما هم مبارک.کیان گلم رو ببوس.
الهام مامان محیا
2 آبان 92 0:46
روزی که خدا گل خلایق سرشت
بالای در بهشت اینگونه نوشت
بی مهر علی ورود اکیدا ممنوع
با حب علی بیا که بازست بهشت
"عید ولایت بر
نی نی وبلاگیها مبارک "


سلام عید شما هم مبارک.