امیر بهدادامیر بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

...امیر بهداد فرزندی بی نظیر...

پنجمین سالگرد

1392/9/29 10:36
نویسنده : مامان مریم
247 بازدید
اشتراک گذاری

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com

به بهانه ی پنجمین سالگرد یکی شدنمان

Gifs Animés love amour 31شهریور 92Gifs Animés love amour 31

تویی که بودنت به من همه چیز میدهد
عشق تو ، حضور تو، به من نفس میدهد هوای بودنت
این دیگر اولین و آخرین بار است که دل بستم ،

نه به انتظار شکستم نه منتظر کسی دیگر هستم
تو در قلبمی و تنها نیستی ، تو مال منی و همه زندگی ام هستی

از اینکه پنج سال از زندگی مشترکمون میگذره خوشحالم و به خود می بالم

که خدای مهربون به یمن وجودت دردانه ای بر ما عطا کرد که شده نگین زندگیمون

امیدوارم که همیشه سلامت باشی و من و بهداد عزیزم زیر سایه ی

شما همیشه با هم شاد و موفق زندگی کنیم

شاید تکراری باشه ولی گاهی

بعضی چیز ها ارزش هزاران بار تکرار را دارند...

تکرار میکنم :دوستت دارم

Gifs Animés je taime 71

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان راضیه
29 آذر 92 13:16
هورااااااااااااااااااا مبارک باشه عزیزم خدا رو شکر چه به موقع تونستم بیام سر بزنم بهتون دلم تنگ شده بود براتون مبارک باشه عزیزم به همسر عزیزت هم سلام برسون و تبریک بگو از طرف ما انشالا سالیان سال در کنار هم شاد و خوشبخت و سلامت زندگی خواهید کرد بازم تبریک میگم گلم و می بوسمت
مامان مریم
پاسخ
سلام عزیزم. مرسی گلم که به یادمون بودی. دوستت دارم. کیان کوشولوی دوست داشتنی و خوردنی و ببوس.
مامان سینا
29 آذر 92 23:45
خیلی زیبا بببببببببببببببود تبریک میگم
مامان مریم
پاسخ
میسی میسی.
الهام بانو
30 آذر 92 10:15
يک تکه بلور از جنس حضور / يک ياس سپيد از رنگ اميد با هرچي وفاست از سوي خدا / همه تقديم تو باد مريم عزيزم سالروز ازدواجتان مبارك
مامان مریم
پاسخ
سلام میسی میسی عشیشم.
ناهید
30 آذر 92 11:14
واااااااااااااااااااااااااییییییییییییییییییییییییییییی عزیزممممممممممممممممممممممممم مبارکه دست دستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت سالگرد ازدواجتون مبارک ایشالا سالیان سال کنار هم با نهایت عشق و آرامش زندگی کنین و هر سال پست بزاریو ما بیایم اینجا تبریک بگیممریم جون پس خودت چرا توی عکس نیستی . دوست دارم مریم جون برات آرزوی خوشبختی بی نهایت دارم کنار عزیزات اونقدر که حتی تو تصورت هم نگنجه عزیززززززززززممممممممم
مامان مریم
پاسخ
سلام خاله ی مهربون. مرسی که به یادمون بودی. منم دوستت دارم نازنین خانوم.
مامان دانیال
30 آذر 92 15:03
سلاااااااااااااااااااااام مریم جون نااااااااااااااااازم به به پنجمین سالگرد یکی شدنتون مبارک ایشالا به پای هم پیر شین البته در کنار بهداد جونم و نی نیای نیومده ی گوگولیتون میبوسمت عزیزم ایشالا همیشه شاد باشی
مامان مریم
پاسخ
سلام عزیزم. مرسی که به یادمون بودید. واقعا ممنونم دوست عزیزم.الهی که شما همیشه شاد و سلامت و خوب باشید.