امیر بهدادامیر بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

...امیر بهداد فرزندی بی نظیر...

شنبه 91.7.15 پنجمین مروارید

1391/7/15 22:37
نویسنده : مامان مریم
334 بازدید
اشتراک گذاری

 

بهداد جانم نایت اسکین

چند روزی هست که از سفر سرعین اردبیل برگشته ایم . اما چون از شبی که برگشتیم دو شب پشت سرهم تب شدید داشتی نتونستم بیام و برات چیزی بنویسم و مشغول پرستاری از شما بودم.

تب داشتی و بی حال و حوصله. پکر و دمق. اسهال و اسفراغ نداشتی . نه آب ریزش بینی و نه عطسه و سرفه! اما از شانس  ما توی هتل سرعین هم،  شب یه پشه شیطون وز وز می کرد و دو سه جای صورتت رو هم نیش زده بود و تو رو کلافه کرده بود. شاید هم خستگی راه و سفر . شاید هم لثه های ورم کرده ات تو رو به این روز انداخته بود!!!!

نمی دونم  نمی دونم که چرا هر چی پاشویه ات می کردیم و دست و صورت و پاهات رو می شستیم و استامینوفن بهت می دادیم یه چند ساعتی خوب بودی دوباره تنت داغ می شد و حالت خوب نبود و از گرما و تب تنت گر می گرفت و داغ می کردی.

دیگه دیروز عصر با بابایی تصمیم گرفتیم که بریم کلینیک شبانه روزی کودکان توی رشت. آخه جمعه بود و دکتر متخصصت هم نبود. وقتی که داشتم لباسهات رو تنت می کردم باهات بازی کردم و بالا و پائین انداختمت و تو هم می خندیدی. که یکدفعه یافتم

یافتم یافتم . تمام این تب و بی حالی و بی حوصله گیت مال این بود که دندونت داشت در میومد. که با فریاد بابایی رو صدا زدم و گفتم امیر جان نمی خواد که حاضر بشی تا بریم دکتر. پسرمون داره دندون در میاره. بیا و دندون پنجمش رو ببین.

دیگه دیشب وقتی که بازم تب داشتی و مراقبت بودیم خوشحال بودیم و نگرانی خاصی نداشتیم . تو هم که عاشق آب بازی هستی و وقتی که یه کاسه آب خنک جلوت می گذاشتیم دستات رو توش می زدی و بازی میکردی و خوشحال بودی . ماهم از فرصت استفاده می کردیم و پاهات رو هم توی آب می کردیم تا گرمای بدنت از این طریق دفع بشه.

خلاصه که هیچ چیزی برای پدر و مادر مهمتر از سلامتی بچه شون نیست . خدایا همه بچه ها رو در پناه خودت سالم و شاد حفظ کن و اونها رو از مریضی و بلا در امان بدار .آمین.

                                                             شکلکهای جالب آروین

بهداد جانم . در یازده ماه و هفت روزگیت رویش پنجمین دندان قشنگت مبارک باشه.

 فک بالا کنار دندان پیشین سمت چپ صورتت .

مبارکه عزیزم . ان شا الله که بقیه دندونهات به راحتی در بیاد و اینقدر ناراحتی و سختی نکشی گل قشنگم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)