امیر بهدادامیر بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

...امیر بهداد فرزندی بی نظیر...

عطر تنت بوی گله

1391/8/19 23:25
نویسنده : مامان مریم
2,078 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام نخوچی من

الهی قربونت بشم من که اینقدر تو ماهی.

چی بگم از خوبیات؟ از مهربونیات؟ از شیرین کاریات؟

آخ که اینقدر شیرین و دوست داشتنی شدی که آدم میخواد بگیره تو بغلش له ات کنه و بخوره و درست قورتت بده. آی دوست دارم آبلمبوت کنم آی دوست دارم.

نه نترس به خدا ما از قبیله آدم خورا نیستم . اما کارای قشنگت ما رو وادار می کنه که واقعا له ات کنیم و تو بغلمون فشارت بدیم و از به آغوش کشیدنت لذت ببریم.

همیشه گفتن که بچه بوی مادر و می فهمه و می شناسش و توی بغل مادر آرامش میگیره.

حالا منم میخوام بگم که کی گفته فقط بچه بوی مادرو میشناسه؟ خوب پدر و مادر هم بوی بچه شون رو میشناسن. بهدادی ما بوی گل میده.

 هر وقت که بغلت می کنیم یه بویی میدی که ه ه ه ه.

من و بابایی رو مست می کنی بهمون آرامش میدی و بوت رو می شناسیم.

حالا دیدی که خودت هم چه بوی قشنگی داری؟

بوی بهشت بوی عطر بچگی بوی سادگی بوی مهربونی بوی عشق و محبت. 

بوی تنت بهترین عطر دنیاست.

بهترین عطر زندگیه.

زندگیه زندگی.

عاشقتیم.

پسرم.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آنیا
20 آبان 91 14:34
مامان جون آخه اینا رو می نویسی فکر دل ما رو نمی کنی ما هم دلمون می خواد این قند عسلو بگیریم تو بغلمون و فشارش بدیم از طرف من یه کاچ آبدار ازش بکنید لطفا

سلام. چشم با کمال میل از طرف شما صد تا ماچ آبدار ازش می کنم.
مادر باران
20 آبان 91 17:21
واقعا بوی تن بچه ها بهتر از عطر گل من همیشه به دخترم میگم کاش میشد از بوی تنت یه ادکلن درست کنم همیشه با خودم نگهش دارم


آره واقعا که بوی تکرار نشدنی هست که وقتی که بزرگتر می شه یه جور دیگه می شه.