امیر بهدادامیر بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

...امیر بهداد فرزندی بی نظیر...

بهدادی و اصفهان

1391/9/10 17:55
نویسنده : مامان مریم
500 بازدید
اشتراک گذاری

 

گزارش سفر بهدادی به اصفهان

ward2uعزیز دل مامانward2u

 

ward2u ward2u

برای دیدن بقیه عکس ها به ادامه مطلب تشریف بیاورید.

 بهداد جانم! خوبی گلم؟

هفته پیش بعد از مدتها دوری از دوستای صمیمی مون به اصفهان رفتیم و اونجا همه دوستامون رو دیدیم و همه روز پنجشنبه و جمعه خودشون رو به اصفهان رسوندند که دو سه روز تعطیلی تاسوعا و عاشورا رو دور هم باشیم. این اولین تاسوعا عاشورای عمرم بودکه توی شهر خودم نبودم و توی مراسم های قشنگ سینه زنی و دسته نبودم.

البته روز تاسوعا همگی رفتیم خیابون تا دسته ببینیم اما دسته ها و مراسم شهر خودمون یه چیز دیگه هست اونم سمت خیابون دولت و اختیاریه که محله های قدیمی هستند و خیلی مراسم هاشون با شکوه هست و یه حال و هوای دیگه داره. حتی روزهای ظهر عاشورا توی خود میدون اختیاریه همه ساله تعزیه میاد و برنامه قشنگی دارند. ان شاا... سال دیگه حتما می برمت تا از نزدیک تعزیه رو ببینی و بفهمی.

در تمام مدتی که اصفهان بودیم چون تعطیلی بود و همه جا هم بسته بود و هوا هم سرد و بارونی بود تنها جایی که رفتیم باغ پرندگان بود که اولش شما خواب بودی و وقتی که به محوطه اصلی باغ رسیدیم بیدار شدی و همه پرنده های قشنگ رو دیدی و لذت بردی چند تا از عکس های قشنگ و جالب و به یاد ماندنی رو برات میگذارم. تا ببینی.

بهدااد و فلامینگوها

 مرغ تزئینی

 مرغ دریایی

مرغ حنایی

 قوی مشکی

طاووس سفید

طوطی 

 قو

 توکا

شتر مرغ

پلیکان

 اردک

 راستی توی این سفر باران و رمینا و کیانا هم بودند. راستی هفته پیش که سرم شلوغ بود و داشتم کار هنری می کردم، داشتم برای این سه تا دختر مامانی تل درست می کردم و تمام هفته پیش درگیر درست کردن گل و گیله برای این نانازیا بودم. خیلی متنوع و قشنگ بود و هر کدوم یه مدل بود و می خواستم که از همه مدلها عکس بگیرم اما فرصت نکردم و به سرشون هم نزدند که اقلا عکسشون رو بگیرم. حیف شد . میخواستم که مامانایی که دختر دارند ببینند و ایده بگیرند. اما نشد.

باران.رمینا.بهداد

و همه تون با هم بازی می کردید و سرگرم بودید. اما  فکر کنم از همه بیشتر به تو خوش گذشت چون شبها هم از خوشحالی خوابت نمی برد و بازم میخواستی که بیدار باشی و بازی کنی. خوش اخلاق بودی و بغل همه رفتی و پسر خیلی خوبی بودی و همه هم ازت تعریف کردند که چه قدر پسر خوب و متین و با وقاری هستی. من ار شما ممنونم که پسر خوبی بودی و همه از شما راضی بودند.

راستی توی اصفهان اولین بریونی عمرت رو هم تست کردی و خیلی هم دوست داشتی. به اضافه خورشت ماست. که بسیار خوشت اومد و با ولع می خوردی.

دوستت دارم عزیزم ان شا ا... که همیشه گل  لبخند و شادی روی لبای قشنگت باشه.

ward2uنفس مامانward2u

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آریا
12 آذر 91 0:07
ایشالله همیشه به سفر و شادی...
الهی قربون اون خنده ی ناز و دوست داشتنیش


مرسی که به ما سر زدید. از ابراز محبتتون متشکرم
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
12 آذر 91 0:56
خوشگل پسر سفر خوش گذشت ؟
انشالله همیشه شاد باشی

مرسی عزیزم.
مامانه بهداد
13 آذر 91 19:22
عزیزم همیشه به گردش و سفر .عکسهای بهدادی تو باغ پرندگان خیلی قشنگ شده و آخرین عکسشم که عاشقش شدم با اون لبخند ملیح و ابروهای کمون. قربونت برم که تو هم مثل بهدادی من تو مسافرت و مهمونی خوش اخلاق و صبوری. بووووووووووس
مامان آنیا
14 آذر 91 11:41
من جیگرتو بخورم که مثل آقا های متشخص پیش خانمهای محترم نشستی دلم می خواد یه گاز گنده از او لپات بگیرم ولی دلم نمی یاد که