امیر بهدادامیر بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

...امیر بهداد فرزندی بی نظیر...

آخر لذت

1391/9/28 7:09
نویسنده : مامان مریم
402 بازدید
اشتراک گذاری

                          آخر لذت                  

هیچی اندازه این حال نمیده به آدم:

وقتی که تو  دستاتو دراز میکنی به سمتم یعنی بغلم کن

وقتی که اون دهان خوشبوت رو میگذاری روی صورتم و تفی ش می کنی و می خوای که منو ببوسی و همه جای صورتم رو خیس مهر و محبتت می کنی.

وقتی که دو لپی غذاتو می خوری و بعدش هم یه قولوپ آب روش می خوری

وقتی که بابا رو می بینی و خودت رو از بغل من میندازی توی بغلش و می گی بابابابابا

وقتی که بهت می گم من رفتم بهداد خداحافظ. اونوقت تو لبخند می زنی و با بی خیالی

بای بای می کنی.

وقتی که صبح از خواب پا می شی و فرشته وار بدون هیچ حرف و کاری فقط بهم لبخند می

زنی.

وقتی که بهت می گم کار خطرناک نکن دست نزن خطرناکه. اونوقت تو هم با زبون خودت

می گی دَدَ دا دِ یعنی خطرناکه.

وقتی که گرسنه ات میشه و تنها علامت گرسنگیت مکیدن شصت دستت می شه و میای

خودت رو به من میمالی که بهت به به بدم

وقتی که صورتت رو روی شکمم میذاری و لباسم رو بالا می زنی که بهت به به بدم

وقتی که بابا رو می بینی که وارد خونه شده و داره سلام می کنه و تو هم در جوابش می

گی اَاَ یعنی سلام.

وقتی که ...

بارم بگم؟...

از این لحظه ها تو زندگیمون زیاده و همشون قشنگه و لذت بخش.

وقتی که این لحظه ها رو می بینم و لمس می کنم انگار که همه دنیا مال منه.

وقتی تو باشی همه چی قشنگه

حتی بی مزه ترین کارها برای ما می شه بامزه و دوست داشتنی ترین کار.

بهداد عزیزم عاشقانه دوستت داریم

تو ... بی نظیری

تو ... اِندِ لذتی

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com  تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com  تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com  تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com  تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com  تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

هیراد و عمه لیلاش
28 آذر 91 22:17
سلام و یه خواهش کوچولو
من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم
لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد
قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره
منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم
راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید


به روی چشم. هیراد خان که اینقدر خوش تیپ و خوش عکس هست که من حتما بهش رای میدم.

مامانی درسا
29 آذر 91 2:44
درست میگی و خیلی زیبا به تصویر کشیدی لحظات شاد بهداد عزیزو ما هم هزار تا بوسه میدیم به این پسرک بینظیر و اند لذت


واااای مرسی عزیزم. برای درسا جونی هم بهترینها رو آرزو می کنم
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
1 دی 91 1:36
وااااااااااااای نگو همینه به خدا


می بینی؟ همه مامانها و باباها این لذتهارو هر روز می برند. خدایا به اونایی که منتظرش هستند هم این لحظه های ناب رو بده.خدایا بی نصیب از این لذتشون نکن. آمین.