امیر بهدادامیر بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

...امیر بهداد فرزندی بی نظیر...

شیرین های کاریهای 1+12 ماهگی

1391/10/5 16:31
نویسنده : مامان مریم
401 بازدید
اشتراک گذاری

 

شیرین کاریهای ١+١٢ ماهگی بهداد عزیزم

برای دیدن شیرین کاریهای قند عسلم به ادامه مطالب تشریف بیاورید

 

شیرین کاریهای سیزده ماهگی

خاموش و روشن کردن لامپها کار هر روز بهداد هست

لامپها رو روشن کرده و داره همه جا رو نگاه می کنه

هر روز باید از جلوی تلویزون بیارمت کنار. تمام مدت می چسبی به میزش .

یا پتوش رو می کشی و با لوازم برقی زیر میز ور میری یا از همین فاصله نزدیک به صفحه تلویزیون نگاه می کنی.

پروژه کشیدن سیم تلفن کار هر روز بهدادی

سیم تلفن دیگه از دستت کش اومده

یه چند روز هم سرت گرم یه شیشه پاک کن شده بود و اولش بلد نبودی که فشارش بدی.

اما بالاخره پس از سعی و کوشش بسیار یاد گرفتی و تمام مدت اسپری می کردی روی خودت.

بماند که من مواد شیمیایی داخلش رو ریختم دور و توش آب ریختیم که برات خطرناک نباشه.

هاهاها بالاخره یاد گرفتم چطوری فشارش بدم تا خیس تون کنم

اینم مراحل کشف و شهود و شناسایی یک شی از داخل کشوی میز توالت و بقیه ماجرا

(فقط به نوک پاهات نگاه کن که چطوری خودت رو بالا کشیدی و قدت رو اندازه کشو کردی)

اول همه کشوها رو باز کردی و بعدش توی کشوی اول روسرک کشیدی

و شی مورد علاقه ات رو پیدا کردی. بعدش خوشحال از اینکه تونستی از کشو بیرونش بیاری.

 بعد هم کشف اون با دهانت و مزه مزه کردن و خوردنش. بعد هم گرفتن اون وسیله 

و منع من از انجام این کار. آخرش هم گریه و خنده و اشک که چرا از دستم گرفتیش؟ 

  تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com

عاشقتم شیرین عسل من

خیلی ممنون که توی تمام لحظه های زندگیمون هستی

با این همه شیرین کاری دیگه چه نیازی به شیرینی ؟

 نون خامه ای من!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان فائزه
5 دی 91 17:00
سلام مادر خانومی عزیز
ممنون که بهم اطلاع دادی .... و سوالاتم و خوندی ... ماشاا... اقا بهداد خیلی ناز و دوست داشتنیه و چقدر اسمش قشنگه خدا بهت ببخشتش ایشاا... همیشه لباتون بخنده براش ..


سلام مرسی که به ما سر زدید. خواهش می کنم. خدا فاطمه یسنا رو هم برای شما حفظ کنه.


مامان آنیا
13 دی 91 9:39
ای شیطونک من مامانو حسابی سرگرم کردی


قربون این همه شیرین کاریش