امیر بهدادامیر بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

...امیر بهداد فرزندی بی نظیر...

میریم مسافرت

1391/10/15 12:14
نویسنده : مامان مریم
298 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

دعای سفر

خدایا به سوی تو گرداندم رویم را

و به امید تو به جای گذاردم،

 خانواده و مالم و آنچه را به من مرحمت فرمودی

و به تو اطمینان کردم،

 پس ناامیدم مکن ای که نا امید نکند،

 هر که را به او توجه کند،

و ضایع نکند هر که را او محافظتش کند.

خدایا درود فرست بر محمد و آل او،

و محافظت کن آنچه را مربوط به من است

و من از آنها دورم

 و مرا به خودم وا مگذار

 ای مهربانترین مهربانان.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

amir
17 دی 91 11:59
با سلام امیدوارم امیر بهداد تون سالهای سال با دل خوش و تن سالم سربلند و موفق باشه . اسم پسر من هم امیر بهداده متولد 1389/02/11 . خوشوقتم .


سلام چه خوب. کاشکی که آدرس وبتون رو گذاشته بودید که منم امیر بهدادتون رو ببینم. سلامت و خوش باشه .بازم به ما سر بزنید و آدرس هم برامون بگذارید. ما منتظریم.


نگاری
18 دی 91 15:34
اخی نازی خودشم تو چمدونش جا می شه


مامان آنیا
20 دی 91 16:48
خوش بگذره سفرتون به سلامت عزیزای من


مرسی خانومی.