امیر بهدادامیر بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

...امیر بهداد فرزندی بی نظیر...

شیرین کاریهای پانزده ماهگی

1391/12/3 17:38
نویسنده : مامان مریم
417 بازدید
اشتراک گذاری

 

شرح تصویری شیرین کاریهای بهداد خان در پانزده ماهگی

برای دیدن بقیه شیرین کاریهام تشریف بیارید ادامه مطالب

شیرین کاریهای پانزده ماهگی آقا بهداد 

 

بدون شرح

(شیطنت از چشمات می باره)

 

توجه بفرمایید که چطوری روی کشو ایستادی

تا دستت به تمام وسایل روی میز توالت برسه

 

 معرفی می کنم این ساعت بابا جونه 

داری ساعت رو توی پات می کنی 

اینجا هم رفتی سر وقت گلدونهای خانجونی

 

میخوای که به گلدونها آب بدی

 آبها رو ریختی توی گلدون و داری نگاه می کنی

اینجا هم پا توی دمپایی بابایی کردی

مواظب باش که پا توی کفش کسی نکنی که ... 

 بهداد: من نمیدونم که این پتو رو برای چی هی میندازن روی میز تلویزون؟

بهتره که برش دارم

این کشو ها هم اضافی اند . این مدلی بهتره

 

بنده خدا، آقاجون. اون چند روز که پیششون بودیم نماز خوندنش اینجوری بود

 

مهر و تسبیحش رو بر میداشتی و حسابی حواسش رو پرت می کردی 

اینجا هم داری مهر رو بوس می کنی 

اینجا هم که دیگه نیازی به توضیح نیست . شواهد همه چیز رو نشون میده.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مرضیه مامان باران
5 اسفند 91 11:50
مریم جون میام اینجا عکسای بهداد را میبینم بیشتر دلم براتون تنگ میشه. ماشالله...ببوسش


سلام عزیزم . مرسی . منم همیشه یادتون هستم و دوستتون دارم . منم دلم برای تو و باران جونی تنگ می شه . کاشکی تهران بودم و بچه ها رو پارک و گردش می بردیم و بچه ها کلی شادی و خوشحالی می کردند. باران عزیز و ببوس و خدا نگهدارتون باشه .


مامان راضیه
8 اسفند 91 9:40
ای قربونت برم خاله اینقدر بامزه شده
روز به روزم که هزار ماشالاء خوشگل تر و تودل برو تر
مریم جونم اسفند دودکن واسه این فسقل بلا


مرسی عزیزم . که این قدر با محبتی. دوست دارم راضیه جون. نرسیدم که لینکت کنم. امروز دیگه لینکت می کنم
مانلی مادر باران
13 اسفند 91 0:27
چقدر بهداد با اون چشمای مظلومش یطون خوردنیه