امیر بهدادامیر بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

...امیر بهداد فرزندی بی نظیر...

روزگار کودکی

1392/3/23 15:56
نویسنده : مامان مریم
343 بازدید
اشتراک گذاری

 پسر عزیزم. بهدادم!

روزای قشنگیه...

روزای با تو بودن رو می گم

این روزا روزای تکرار نشدنی و فراموش نشدنیه.

روزای قشنگی که پر از سادگی و پاکی کودکیه.

روزای قشنگی که پر از مهربونی و بی رنگی و بی مهریه.

روزایی که بی حساب و کتاب مهر میورزی و عشق میدهی. از کینه و قهر و ... خبری نیست.

تو یه فرشته ای . فرشته ی خوبیها مهربونیها دوستی ها  عشق و آرامش .

آسمانی هستی. بهشتی هستی. پاکی ... پاک.

می خوام همیشه همین طور باشی و بالهای نامرئی فرشته بودنت رو زمین نگذاری.

عاشق نگاههای معصومانه و پاکت هستم

عاشق دستهای کوچیک و پر از التماست هستم

وقتی که دستات رو به سوی من باز می کنی تا قطره ای از شیره ی جانم رو بخوری

عاشق لمس دستات و بو کردن صورت و گردنت هستم.

وقتی نگاهت می کنم فقط فرشته بودن رو از تو یاد می گیرم

روزا وقتی می خوابی دلم برای صدات برای وول وول خوردنهات توی خونه تنگ می شه

شبها اگه کمتر بیدار بشی بازم تو اوج خستگی و خواب آلودگی دلم تو رو میخواد.

عاشق غرغرها و آژیر زدنهای توی خوابت هستم. برام بهترین لالاییه.

این روزا روزای قشنگیه. چی بگم؟ از اول همه ی روزای با تو بودن برام لذت بخش و شیرین بوده و هست.

آنقدر دلبسته و وابسته به تو شدم که اگه یه لحظه ازت دور بمونم همه دنیا برام تنگ میشه.

دنیا به این بزرگی بدون تو برام میشه یه قفس. مریض می شم و توی دلم مور مور می شه.

بعضی روزا که دورت شلوغ باشه منو یادت میره حتی یادت میره که دیگه وقت شیر خوردنت شده

اما من لحظه ای تو رو از یاد نمی برم. دنبالتم . دورت می گردم .

یادت باشه که اون که تا پای جونش برات همیشه میمونه و دنبالته منم.

من یه مادرم . یه مادر پر از دلواپسی پر از نگرانی...

که میخوام از تو مراقبت کنم و تو رو تا همیشه داشته باشم.

اینو بدون که همیشه پشتت هستم و میتونی مثل یک ستون بهم تکیه کنی.

اونوقت دلواپسی هات مال من میشه و دلخوشی هات مال خودت.

یادم رفت که بگم بابایی هم عاشقته و به وجودت می باله.

بدون که بدون هیچ چشمداشتی همیشه و هر جایی که باشی فقط خوبی و خوشی و موفقیت تو رو میخواهیم .

 اینکه عاشق باشی و عشق بورزی و دستت محبتت ارزونی همه باشه.

عاشقانه دوستت داریم و لحظه به لحظه بهت مهر می ورزیم.

مهرت و عشقت پاینده باد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زهرا
23 خرداد 92 10:48
سلام .شمارو به بازدید از وبلاگم دعوت میکنم .درصورت پذیرفتن دعوت امید وارم لحظات خوبی رو در وبم سپری کنید راستی وب بسیار زیبایی هم دارید


سلام خانومی. احتمالا آدرس وبت رو درست نگذاشتی. آخه هر چی میزنم وبت باز نمیشه. ممنون میشم که بازم به ما سر بزنی و برامون آدرس بگذاری.
مامان حسام كوچولو
26 خرداد 92 18:26
سلام انشالله هميشه شاد باشيد مامان پري تون بهتر شدن؟؟؟؟
باور كن من توي اين مدت به يادتون بودم و براتون دعا كردم البته اگر لايق باشم


سلام دوست گلم.خدارو شکر بهتر شدند. مرسی از اینکه یادمون بودید و ایشون رو هم دعا کردید. البته که لایق هستید . مخصوصا با یه فرشته کوچولوی دوست داشتنی . قطعا خدا زودتر صداتونو می شنوه و جواب میده.