امیر بهدادامیر بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

...امیر بهداد فرزندی بی نظیر...

دستهایت...

1392/9/27 17:58
نویسنده : مامان مریم
355 بازدید
اشتراک گذاری

بهداد عزیزم

دستهایت...

به من گرمی عشق و آرامش میدهد

عزیزدلم پسر کوچولوی بیست و پنج  ماهه ام

اگر ساعتها و روزها به دستهایت نگاه کنم باز هم از دیدنش سیر نمیشوم

وقتی به جزئیات دستهایت نگاه می کنم درآن عظمت و بزرگی خدای مهربان را می بینم

خدایا تو چه نقاشی هستی؟ چه می کنی؟ 

آخر چه کسی میتواند جز تو حتی یک بند آنرا درست کند؟

خدایا تو را سپاس می گویم به خاطر این همه بزرگی .

دستهایت خیلی قشنگ است.

پر از مهر است پر از شور است پر از پاکی ست.

دستهایت بوی پاکی می دهد

دستهایت بوی سادگی و صداقت می دهد

دستهای کوچک و مهربانت را وقتی  دور گردنم حلقه می کنی

گویی قشنگترین تاج گلهای دنیا را به گردنم انداخته اند.

به من افتخار می دهد به من شور و عشق و غرور می دهد.

دستهای کوچکت وقتی که صورتم را نوازش می کند گویی

دستهای بهترین ملائک خدا مرا نوازش می کنند.

دستهای کوچکت را که در دستم می گیرم شور زندگی را می بینم

گرمی زندگی و گرمی حضورت را حس می کنم.

نازنین پسرم عاشقانه دوستت دارم

عاشقانه بند بند انگشتانت را دوست دارم

دستهایت...

دستهایت مهربانترین دستهای دنیاست

همچون دستهای مادر مهربانم

totalgifs.com love2 gif gif 10.gif

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامانی درسا
28 آذر 92 0:51
خیلی زیبا بود خدا بهداد جونو براتون به سلامت نگه داره هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها یلدایتان رویایی…روزهایتان پر فروغ،شبهایتان ستاره باران! راستی به این آدرس برین و توی قرعه کشی شب یلدا شرکت کنین http://mylamis.com/yalda//?ref=f65f3d54d83d295974e29e82096b8ef4
مامان مریم
پاسخ
سلام عزیز. شب یلدای شما هم پیشاپیش مبارک باشه.
مامان سینا
28 آذر 92 16:26
خدا حفظش کنه واستون
مامان مریم
پاسخ
سلام مامانی. خدا سینا خوشگله رو هم برای شما حفظ کنه.
مامان راضیه
30 آذر 92 1:11
آخی چه عکسای قشنگی چقدر نازن این دستای کوچولو یادش بخیر یادته ساعت ها به دستای کوچولوشون وقتی به دنیا اومده بودن خیره می شدیم چقدر ظریف و کوچولو و چه بوی خوبی مریم جون عاشق عکس آخرم چقدر قشنگه پر از عشق
مامان مریم
پاسخ
هنوزم که هنوزه بازم محو دستاش میشم.وقتی که به دستاش نگاه می کنم کلی حرف نگفته دارن. عاشق دستاشم.مرسی عزیزم.
الهام بانو
30 آذر 92 10:04
جيگگگگگگگگگگگگگگگگگر دست اولي از حموم اومده عزيزم
مامان مریم
پاسخ
سلام.آره از حمام آمده بود. معلومه که مادر با دقتی هستیااااااااا. آفرین