امیر بهدادامیر بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

...امیر بهداد فرزندی بی نظیر...

بهاری که گذشت

1392/4/1 10:50
نویسنده : مامان مریم
376 بازدید
اشتراک گذاری

44

بهداد عزیزم سلام

امروز اولین روز از دومین تابستان عمرت هست

بهار تموم شد و روزای گرم تابستان داره از راه میرسه.

بهاری که گذشت خیلی شلوغ پلوغ بود.

این فصل خیلی تو راه تهران شمال بودیم. خواستگاری عمه. عروسی رامتین. روز مادر. روز پدر. و جابجایی مامان پری اینا و بیماری ناگهانی مامان پری که دیگه یه سه هفته ای تهران نشین شدیم . خوشبختانه عمل مامان پری موفقیت آمیز بود و الان هم رو به بهبودی هستند. و مشکل حادی پیش نیومد.

از این سه ماه فقط یه چیزش ناراحت کننده بود و اینم آلرژی طولانی هست که از قبل از عید دچارش شدم و تا هنوز ادامه داره.اصلا دیگه شک کردم که آلرژی باشه. تابستون شروع شد و هنوز من دچارش هستم.واقعا دیگه از تحملم خارج شده و میخوام که طی سفر بعدی به تهران حتما به یه دکتر گوش و حلق بینی درست و حسابی برم و ببینم که چه ام شده. هر چند که طی این فصل دو سه بار هم دکتر رفتم و دارو مصرف کردم اما افاقه نکرد و بدتر کلافه ام کرده و اشک رو در آورده.

از صبح تا شب همین جور عطسه می کنم و آبریزش بینی دارم و نفسم می گیره . نمیدونم به خدا چه کار کنم. از بس که بینی ام گرفته حتی بوی قشنگ تو رو هم دیگه نمی فهمم. وقتی که بوست می کنم دلم میخواد که بوی قشنگت رو بشنوم اما دریغ.

تنها چیزی که الان شده برام یه آرزو اینه که خوب بشم و وقتی که تو رو بغلم می کنم بوی بچگیت و بفهمم. بوی تنت . بوی موهای قشنگت. شاید اگه کسی بخونه بگو چه لوس بچه که بو نداره. اما من می گم داره . تو بوی گل میدی بوی بهشت بوی پاکی بوی مهربونی. بوی خدا...

خدا رو شکر این سه ماهه رو توی گرما نبردمت و گرما زده نشدی. امیدوارم که تابستون هم هوا خیلی گرم و خفه نشه که تو بتونی توش دووم بیاری. تنها نگرانی ام از تابستون اینجا همین گرما زدگی و عرق سوزش هست که امیدوارم بهش دچار نشی.

ماه رمضون رو هم که در پیش داریم و یه کم اوضاع خونه و زندگیمون بهم می ریزه. تهران هم که نمیریم و تمام مدت اوج گرما اینجا خواهیم بود و باید تحمل کنیم.  هوای شمال توی تابستون واقعا خفه هست و شرجی بودن هوا آدم رو زده می کنه از هر چی شماله.

اما خدا رو شکر با وجود اینکه امروز اول تابستون هست از دیروز یک هوای توپی هست که نگو. تمام مدت شر شر داره بارون میاد و هوا سرد شده. لباسهای آستین بلندت رو دیگه جمع کرده بودم اما دوباره آوردم و تنت کردم. هوا واقعا سرد و لطیف شده.

امیدوارم که تابستون خنک و دلچسبی داشته باشیم.

دومین تابستون عمرت هم مبارک گل قشنگم.

 44

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)