امیر بهدادامیر بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

...امیر بهداد فرزندی بی نظیر...

شیرین کاریهای بیست ماهگی

1392/5/5 1:02
نویسنده : مامان مریم
260 بازدید
اشتراک گذاری

گوشه ای از شیرین کاریهای بهداد عزیزم در بیستمین ماه زندگیش

53

آب دادن به بوته ها ی گوجه فرنگی توی باغچه ی حیاط

هر چی گفتیم که دست به گوجه فرنگی ها نزن گوش ندادی

آخرش هم کار خودت رو کردی و ملاحظه می فرمایی دیگه...

داری خام خام گوجه فرنگی ها رو گاز می زنی.

اسباب و وسایل هر روز بازی بهدادی. آخر سرش فکر کنم که سر آشپز بشی.

یعنی تمام مدت قابلمه و ظرف و ظروفی هست که از کابینت میاری و میگذاری توی هال و روی میز باهاشون سرگرم میشی.

جارو کردن و تر و تمیز کردن تراس خونه. اونم دو دستی.

به نظرت توی این لوله چی هست؟ دنبال چی می گردی؟

ریخت و پاش کردن اتاق به طرز شگفت انگیز کار هر روزت هست.

اینم سبد خرده ریز های اتاقت هست که وسایل اضافی توش هست و نمیگذاری که بریزیم دور

.

شیرین که باشی همه ی کارهات شیرین میشه پسرشیرینم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان حسام كوچولو
5 مرداد 92 1:47
مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاشالله
بدتر از پسر من تو هم هميه اين كارا رو با هم انجام مي دي


سلام. آره مثل اینکه این بچه ها همه شون باهم نذر دارند که هر ماه یه کارو باهم انجام بدن.
محراب و مليكا
6 مرداد 92 11:04
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . امروز كه نتايج رو ديدم رتبم خيلي پايين بود حقيقتش دلم خيلي شكسته . لطف كنيد به دخترم راي بدين و اگه ميشه به دوستان و آشناهاتون هم بگين به دخترم راي بدن كد 576 . ممنون كه دلم رو نشكستين http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/
مامان انيا
7 مرداد 92 0:23
عزيز خاله قربون اون خوردنت برم چه گوجه اي مي خوره
چه كار خوبي مي كنه همه جا رو بقول آنيا بهم ريخته مي كنه مامان جون بچمون اين همه كمكت مي كنه از حالا به مامانش كمك ميكنه افرين
در ضمن مستقل شدنت هم مبارك
خيلي دوستت دارم خوردني من

سلام مامانی. چطورید؟ مرسی که به ما سر زدید. آنیا قشنگه رو ببوسش

شازده امیر و رها بانو
7 مرداد 92 3:13
عزیزمممم 20 ماهگیت مبارککککککک چقدرم قشنگ گوجه خام میخورههههه خاله اذیت نشییی قربونتتتتتتت

سلام خاله مرسی.
ناهید
7 مرداد 92 10:28
سلام مریم جون خوبین ؟ چقدر امیر بهداد نازه دلم میخواد بغلش کنم و کلی ببوسمش مواظب خودتون باشین . امیدوارم همیشه شاد باشین فرشته کوچولی نازتو از طرف من کلی ببوس


سلام ناهید جونم. مرسی.
شما خوبی عزیزم؟ بهتری؟ خیلی دعات کردم.روزای خوب و قشنگ و طلایی از خدا برات خواستم.
مانلی مادر باران
7 مرداد 92 15:43
سلام مریم جون چه باغچه با صفایی خیلی خوبه امیر بهداد با گلها و سبزیجات سر و کار داشته باشه برا روحیه خودتونم خوبه من که عاشق گل و گیاهم فقط اگه یه وجب خاک داشتم امیدوارم همیشه خوش باشین


آره خودم دیگه معتاد شدم و گل باز. تمام مدت دارم توی باغجه با گلها بازی می کنم و سرگرم هستم. خیلی توی حال و هوا و آرامش خودم موثر بوده.
مانلی مادر باران
7 مرداد 92 15:48
بیست و یک ماهگی بهداد جونم مبارک چیز زیادی تا تولدشون نمونده (باران و بهداد ) رو میگم . خصوصی داری عزیزم


سلام . مرسی.آره راست می گی. من که باورم نمی شه بهداد داره دو سالش می شه.
الناز سیندرلا
7 مرداد 92 18:23
ای جوووووووووونم چه اقا پسر نازی
خدا حفظت کنه عزیزم
انشالله همیشه باعث افتخار خانواده باشی...

سلام مرسی سیندرلا خانوم. آدرس وبت و برام نگذاشتی که ؟!!!
مامان الینا
8 مرداد 92 18:47
خدا حفظش ادم تعجب میکنه که کارهای بچه ها چقدر بهم شباهت داره


سلام. مرسی. خدای مهربون الینا گلی شما رو هم براتون نگه داره و همیشه سلامت باشه.
نازنین
9 مرداد 92 16:15
چه گل پسر دوست داشتنی و نازی دارین.
خدا براتون نگهش داره.
خوشحال میشیم به ماهم سر بزنید.


سلاممرسی خانومی.به روی چشم حتما میام و بهتون سر می زنم.