امیر بهدادامیر بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

...امیر بهداد فرزندی بی نظیر...

چهارشنبه 25.مرداد.91 اندر احوالات نه ماهگی

1391/5/25 9:27
نویسنده : مامان مریم
345 بازدید
اشتراک گذاری

 گروه گل یاسگروه گل یاسگروه گل یاس

بهداد مامان سلام

یعنی الان که داری این مطلب رو می خونی چند سالته؟ تصورش خیلی برام سخته . نمی تونم باور کنم که اون روزی میرسه که دیگه خودت سواد دار شدی و میتونی همه چیز رو بخونی و شاید دیگه نویسنده این وبلاگ من نباشم و خودت بشی یه پا نویسنده و تمام خاطرات روزانه ات رو با دستای کوچولوی مردونه خودت بنویسی. دوست دارم که اون روز رو ببینم. شاید این خاطره نوشتن حتی به تو کمک کنه که انشا رو هم بهتر یاد بگیری و تو درس انشا نمره های بالا بگیری. ان شا الله.

بهدادی این روزهای نه ماهگیت که یاد گرفتی عین فرفره چهار دست و پا راه بری و همه خونه رو با دستای کوچولوت وجب میکنی. نگهداری از تو برای من شده لحظه ای . یعنی یک لحظه هم نمی تونم ازت غافل بشم. تمام مدت پا به پات دارم اینطرف و اونطرف خونه میام و میذارم به وسایلی که برای شما خطری نداره دست بزنی و همه چیز رو لمس کنی و کشف کنی. اما خوب تا غافل می شم هم یهو میبینم که به چیزهای خطرناک هم دست می زنی و اون موقع هست که من باید عین میگ میگ بدوم و یا تو رو بگیرم توی بغلم یا اون وسیله رو از دستت دور کنم.

 الان یه چند روزی هست که باهات دارم چهار دست و پا راه می رم عین فیل و فنجون. کار خنده داری هست و تو هم خوشت میاد و میای خودت و میمالی به من و سر و صدا در میاری عین بچه شیر. خدای من نمیدونی که دیدن این کارت برای من و بابایی چقدر لذت بخشه.   

روزها وقتی که بابایی نیست منو تو با هم یه جور دیگه هستیم . حال و هوای خونه هم یه طور دیگه هست . اما شب که بابایی میادا تو شارژ تر می شی و می زنی زیر آواز و اونموقع هست که بابایی پا به پات سرو صدای بامزه در میاره و تو هم تا جایی که بلد باشی و بتونی صداشو تکرار می کنی . روزهای قشنگیه و دلم برای پدر مادرهامون می سوزه که بخاطر دوری نمی تونند تو رو ببینند و یه حالی عوض کنند و شارژ بشن و خستگیشون در بیاد و روحیه بگیرند. واقعا بچه ها توی هر خونه ای چراغ اون خونه هستند خونه بی بچه سوت و کور و بی سر و صداست . اما وقتی بچه توی یه خونه باشه روح زندگی توی اون خونه موج می زنه.

شبها وقتی که آواز می خونی و صدای قشنگ از خودت در میاری نمیدونی که بابایی چطور اشک توی چشماش جمع می شه و محو صدای تو میشه. بهم میگه مریم عاشق این صداهاش هستم. منم بهش میگم صدای بهدادی قشنگترین نوای زندگی هست. واقعا همین طوره .قشنگترین و دلنشین ترین آهنگ دنیا صدای دلنواز تو هست نازنین پسرم.

روزهای قشنگ اما سختیه اما با همه سختیهاش یه لبخند و یه آواز از تو، تموم خستگیهامون رو به در می کنه و از یادمون میبره. فقط تو خوب باشی، سلامت و سالم باشی، این برای ما مهمترین و خوشحال کننده ترین خبر هر روز ماست.

از خدا میخوام که کمکم کنه و این مرحله سخت رو به پایان برسونم و تو هم صدمه ای توی این رفت و آمدها و نشست و برخاستها نداشته باشی گلم. مراقبت از تو شده کار ثانیه به ثانیه من و  شاید نتونم که مرتب به اینجا سر بزنم و برات مطلب بگذارم. دوستت دارم گل قشنگم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)