امیر بهدادامیر بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

...امیر بهداد فرزندی بی نظیر...

تو با منی...

1391/11/13 2:08
نویسنده : مامان مریم
368 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

تو را دارم ای گل، جهان با من است

تو با منی، جانِ جان با من است

چو می تابد از دور پیشانی ات

کران تا کران، آسمان با من است

چو خندان به سوی من آیی به مهر

بهاری پر از ارغوان با من است

کنار تو هر لحظه گویم به خویش

که خوشبختی بیکران با من است

روانم بیاساید از هر غمی

چو بینم که مهرت روان با من است

چه غم دارم از تلخی روزگار

شکر خنده آن دهان با من است

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان دانیال
14 بهمن 91 13:39
قربون اون خنده ی نازت برم خشگل خاله راستی چه بخوای چه نخوای لینک شدی ناناز طلا


سلام خاله مرسی از محبتتون
مامان راضیه
16 بهمن 91 9:24
خدا حفظش کنه این قند عسلو


مرسی مامانی. خدا محمد کیان رو هم برای شما حفظ کنه.
پانی (مامانه بهداد)
21 بهمن 91 13:44
مدعی گوید که با یک گل نمی آید بهار

من گلی دارم که دنیا را گلستان می کند.

گل پسر خوش خنده خدا نگهدار و نگهبان تمام ثانیه هایت. بووووووس


مامان پانی مهربون متشکرم.