امیر بهدادامیر بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

...امیر بهداد فرزندی بی نظیر...

سکوت

1391/11/15 1:33
نویسنده : مامان مریم
404 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام بهداد گلم

پانزدهم بهمن 91 هست

حالم خوبه ...

اما نمیدونم که چرا چند روزه که هنگ کردم.

احتیاج به سکوت دارم

احتیاج به فکر و تامل دارم

خدارو شکر که تو حالت خوبه و با من هم بد قلقی نمیکنی

خدا رو شکر روزها و شبهای خوب و قشنگی باهات دارم

مشکلی وجود نداره نه از تو نه از این زندگی

اما ...

رمق ندارم. بی حوصله ام . نمیدونم چرا پنچر شدم

اصلا حس و حال نوشتن و گزارش و عکس گرفتن رو ندارم

منو ببخش که یه کم بی حوصله هستم.

یه کم از بی حوصله گیم از نگرانی هست

نگران توام ...

تنهایی، تنهایم، تنهاییم

احساس مسولیت می کنم

خیلی...

در قبال تو خیلی احساس مسولیت میکنم

همش میگم برات کوتاهی نکنم

برات کم نگذارم

خدایا کمکم کن...

ولی...

عاشقانه دوستت دارم و عاشق روی ماهتم

تو را من عاشقانه دوست میدارم

کاش می شد

دنیا را                                                                      

تــــا کرد و گوشــــه ای گذاشت ،

دلم تنگ سکوت است ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ترنم کوچولو
15 بهمن 91 10:47
ناهید
15 بهمن 91 14:22
سلام عزیز دلممممممممممممم نبینم غمتو قربون نگرانیات . نگران نباش عزیز دلم خدا اون بالاست و هواتو داره
ایشالا زود زود نگرانیات از بین بره
نگران نباش و غصه نخور به قول شاعر که میگه :
این نیز بگذرد .............

مرسی عزیزم. متشکرم.
مامان مهدیار
15 بهمن 91 15:08
سلام مریم جون

عزیزم نگران نباش این بی حوصلگی تو این زمونه سراغ همه میاد
فقط خودت باید اونا رااز خودت دور کنی و تلقین نکنی به خودت که بی حوصله ای چون خود این باعث میشه آدم بی حوصله تر بشه
بهداد جونم آفرین که مامانی رو اذیت نمیکنی و پسره خوبی هستی
br><>
سلام . مرسی از همدلی تون. آره. راست میگید این بی حوصله گی ها دوره ای هست.
ناشکری نمی کنم و از تمام نعمتهای خوب خدا سپاسگزارم

زهراملكي
17 بهمن 91 13:27
سلام مريم جان بخاطر تولد پسر گلت بهت تبريك مي گم ومطمئنم كه با امدن بهداد زندگيتون قشنگ تر از قبل شده است


سلام دوست عزیزم. مرسی . قطعا همین طور هست.