امیر بهدادامیر بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

...امیر بهداد فرزندی بی نظیر...

شیرین کاریهای دو سالگی

1392/9/14 9:40
نویسنده : مامان مریم
292 بازدید
اشتراک گذاری

 گزارش شیرین کاریهای بیست و چهار ماهگی بهداد خان 

خندهخندهخنده

اینجا بدو بدو رفتی پشت میز عمو و هدفونش رو برداشتی و گذاشتی به گوشت

اینجا هم وقتی هست که عمو برات آهنگ گذاشته و تو هم غرق گوش دادن شدی

عجب آهنگی!!!!!!!!!!

وقتی که توی حیاط میری کارت همینه ...خنده

اینجاست که صدای من در میاد و اعتراض می کنم که بهداد دست نزن و بیا تو خونهاوه

اینجا هم که معلومه دیگه داری لبخند می زنی و گولم میزنی که بیشتر توی حیاط بمونی و به شیطنتت ادامه بدی

تو خونه ی خانجان همش میخواستی که بری سر این اف اف .

زیرش یه میز بود که چند بار رفتی روش و آخر سر هم یه بار که میخواستی بری روش قبل از اینکه روش بری دمر شد و افتاد زمین و ما هم دیگه یه صندلی مخصوص برات گذاشتیم که امن باشه و بلایی سرت نیاد .شما هم هر روز چند بار میرفتی روش و الو می کردی. البته این قدیمی بود و قطع بود و برای همین ما دلشوره ای برای باز شدن درب خونه نداشتیم.

دست زدن به وسایل برقی و کشف کردنشون شده برات یه بازی.

خیلی از روزها وقتی که ناهار نمیخوری مینشونمت روی کابینت تا با آبمیوه گیری بازی کنی و منم ناهارت رو بهت میدم و تو هم با بازیگوشی نوش جان میکنی.

جالبه که کارت کشیدن با پز رو هم بلدی خنده 

اینجا هم رفتی توی اتاق عمه و این روسری رو انتخاب کردی و به ما زور کردی که سرت کنیم .

ا

عزیزم !!! عین موشها شده بودیماچ

عروسک کوچولوی من!! همه ی اهل خونه محو تماشای تو و شیرین زبونیها و

شیرین کاریهات شده بودن

اینم جوجوی معروف شهر که عاشقش هستی

بالاخره موفق شدی که منو راضی کنی که ببرمت توی میدون شهر و جلوی چشم همه سوارت کنم و رسوای شهر بشیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان دلنیا
14 آذر 92 9:53
سلام مامان مریم .ماشالله پسرت خیلی ماااااااهه.خداحفظش کنه.عزززززیزززززم
مامان مریم
پاسخ
سلام مامانی نظر لطفتونه. مرسی که به ما سرزدید. کاشکی آدرس وبت رو گذاشته بودی که منم دلنیا خانوم و میدیدم.
حامده(مامان امیر محمد)
15 آذر 92 17:13
سلام خاله جون قربونت برم که شما گل پسرها افریده شدید برای این شیرین کاری هابووووووس برای گل پسر مامانی وبلاگ قشنگی بود به خانه مجازی ماهم سر بزنید
مامان مریم
پاسخ
سلام سلام. خوش آمدید به وبمون. آدرستون کامل نبود و نشد که بیام بهتون سر بزنم. اگه میشه دوباره به ما سر بزنید و برامون آدرس دقیق بگذارید.مرسی.
مامان دانیال
15 آذر 92 17:30
سلام عزیزای دلم آخ قربون بهداد نازم برم من با این کارای بامزش میخوام قورتش بدم هزار ماشالا دیگه آقا شده و حیاط و واسه مامان تمیز میکنه قربونت برم من چقدر با مزه اون جوجوی معروف شهر رو بغل کردی مامان خانوم الان دیگه هزارماشالا بهدادمون آقا و حرف گوش کن شده بهتره بری تو فکر یه آبجی یا داداش کوچولو واسه بچمون بهدادجونو بجای من ببوس یه عالمه
مامان مریم
پاسخ
سلام عزیزم. مرسی که به یادمون بودی. غوره کوچولو خوبه ؟ دانیال جونم چطور؟ مواظب خودتون باشید. مرسی عزیزم.در اون مورد هم وای خدااااای من!مگه بهداد میذاره؟؟؟
مریم مامان دونه برفی
1 دی 92 12:32
سلام گلم خسته نباشید تو آرشیو اطلاعات شهری دنبال یه دوست همشهری میگشتم . یادم نمیاد با شما صحبت کردم یا نه ؟ولی فکرکنم شما اهل تهران ساکن صومعه سرا هستید درسته ؟ خیلی دلم می خواد با یکی از هم استانیها یا همشهریها ارتباط دوستانه تری داشته باشم. خیلی خوشحال میشم اگه مطمئن شم شما همون دوستی هستید که دنبالش میگشتم. . امیربهداد خاله رو هزارتا ببوسید.
مامان مریم
پاسخ
سلام خانومی. بله.تو منو ببخشید که اصلا اهل آشنایی و ارتباط و دوستی در فضای مجازی نیستم. یعنی فرصتش رو هم ندارم.اما در همین حد خوشحال میشم که از حال هم خبر داشته باشیم. دونه برفی رو هم ببوسید و مراقب خودتون باشید.