امیر بهدادامیر بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

...امیر بهداد فرزندی بی نظیر...

سه شنبه 91.6.28

1391/6/28 17:23
نویسنده : مامان مریم
554 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

آسمان را ستاره زیبا می کند

و باغچه را گل

اشک را چشم

ولی تو همه چیز را

با تو همه جیز زیبا می شود

niniweblog.com

بهداد عزیزم این روزها وقتی که بهت نگاه می کنم توی بهت و ناباوری هستم. اصلا توی یه دنیای دیگه دارم زندگی می کنم.

به قدری شیرین و با محبت هستی که دلم نمیخواد این روزها تموم بشه. دلم میخواد زمان متوقف بشه و من باشم و تو . فقط بهت نگاه کنم و از وجودت لذت ببرم.

چشمات به قدری معصوم و پاکه که وقتی بهش نگاه می کنم از خودم خجالت می کشم اینکه تو چقدر پاکی چقدر بی گناهی. و ما چقدر مسولیم در برابر تو.

از خدا می خوام که بهمون کمک کنه که تو رو سالم و صالح تربیت کنیم. 

بار الها کمکمون کن.

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)