امیر بهدادامیر بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

...امیر بهداد فرزندی بی نظیر...

گل خونه

1391/11/20 17:55
نویسنده : مامان مریم
403 بازدید
اشتراک گذاری

 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com  تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com

If the picture does not load, press F5!

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com  تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com

گویند باغبان عمری طولانی دارد

چون با گل سرو کار دارد

اما من عمری طولانی تر از باغبان دارم

چون عزیزی زیباتر از گل دارم

بهدادم! تو قشنگترین، خوشبوترین و  بهترین گل دنیایی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان راضیه
21 بهمن 91 15:25
عجب ژستی گرفتی عزیزم
مبارک باشه عزیزم
دیگه مردی شدی واسه خودتا
زمان چقدر زود میگذره مامان مریم


مرسی عزیزم که همیشه به ما سر می زنی و ابراز محبت می کنی.
پانی (مامانه بهداد)
21 بهمن 91 15:57
عزیزم خدای بزرگ گل خوشبوی خونتون رو همیشه شاداب و سالم حفظ کنه و باغبون های این گل هم با عمر طولانی نظاره گر رشد و زیبایی گل زیبا باشند


متشکرم عزیزم. ان شا ا... که بهداد گل شما هم عمر طولانی داشته باشه و زیر سایه مامان و باباش همیشه شاد باشه.
مامان دانیال
22 بهمن 91 14:01
عزیییییییزم ماشالا به این پسر نازنازی


میسی خاله.
مرضیه
23 بهمن 91 9:15
مریم جون خیلی خوشحال شدم دیروز دیدمتون...دلم زیاد براتون تنگ میشه. بهداد خوش اخلاق و خوشگل را ببوس.


وااای مرسی خاله. محمد کیان رو از قول من ببوس.
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
23 بهمن 91 21:30
سلام ببخشید که دیر جوابتو می دم. اولا ممنون بابت ابراز محبتت.دوما پسر من حالا دیگه خوب راه می ره.و حسابی هم خراب کاری می کنه.
فاصله راه افتادن و خوب راه رفتنش زیاد نبود از بس که فوضول بود و زیاد راه می رفت.
راستی یادم رفت بگم حسام الان 4تا دندون داره


سلام مرسی که به سوالهام جواب دادی . چه جالب. حسام کوشولو رو ببوس.
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
23 بهمن 91 21:32
بابت اون مسابقه هم بگم که مامان هدیه جون منو معرفی کرد.