امیر بهدادامیر بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

...امیر بهداد فرزندی بی نظیر...

پسر کوچولوی دوست داشتنی من

1392/6/11 14:55
نویسنده : مامان مریم
215 بازدید
اشتراک گذاری

 .

بهداد عزیزم پس از آمدن از آرایشگاه مردانه

دوست داشتن ؛ زبان ٬ زمان ٬ راه ٬ دلیل ٬ نشانه نمی خواهد

دوست داشتن دل می خواهد 

 یک “من” می خواهد و یک تو

پسرم

پاره ی تنم

من خیلی دوستت دارم

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

الهام بانو
12 شهریور 92 8:51
دوست داشتن يك من ميخواهد و يك تو براوو ماماني خوش ذوق
سارا(مامان سوگل)
13 شهریور 92 11:49
سلام مریم جان.ما هم دلمون واستون تنگ شده(خیلی)کاش بییان اینجا.

اولین باره بهدادی موهاشو کوتاه کرده؟عزیز بوده عزیزتر شده.ببوووووسش(همراه با فشار)




سلام عزیزم.تو فکریم که یه برنامه ای جور کنیم تا بشه همدیگر و ببینیم.حالا بهت زنگ می زنم و باهاتون صحبت می کنم. نه بهداد دفعه سوم یا چهارمی هست که آرایشگاه میره و موهاش کوتاه میشه. مرسی از محبتت. شما هم سوگلی رو فشارش بدید و ماچ بارونش کنید.


مامان حسام كوچولو
13 شهریور 92 16:34
مرسي مريم جون از ابراز هم درديت.
اميدوارم هيچ وقت غم به دلتون راه پيدا نكنه.
ايخدا چه ناز پسري شده


سلام. خواهش می کنم. امیدوارم که شما هم همیشه دلتون شاد و خوش باشه. و دیگه غم نبینید.ببوس فندق کوچولوت رو .
پانی(مامانه بهداد)
13 شهریور 92 23:33
ای کاااااااش عشق را زبان سخن بود

مبارک باشه چشم سیاه خاله. دست راستت رو سر گل پسر ما که موهای فرفریش دیگه خیلی بلند شده و نمیگذاره کوتاه کنیم البته باباشم تنبلی میکنه و آرایشگاه نمیبردش از بس که جیغ و داد راه می اندازه تو آرایشگاه باباشو کلافه میکنه.
هزار ماشالله خیلی دلبر شدی . مامان جونه بهداد صدقه یادتون نداره.

سلام. چشم حتما. یه چیزی. هر وقت که بابایی بهداد دارن میرن آرایشگاه بهداد رو هم با خودشون ببرند تا با محیط اونجا آشنا بشه. بعد از چند بار بردن خودش رو روی صندلی بنشونند و یه امتحانی بکنند. البته بهداد هم به راحتی نمی نشست آنقدر خود آقای آرایشگر و شاگردش براش آواز خوندن و نا نای براش گذاشتن و هواسش رو پرت کردن و به اسپری دادن دستش و همه جا و همه کس و آب پاشی کرده تا اون بنده ی خدا کارش رو کرده. ولی الان بعد از سه یا چهار بردن. دیگه اونا رو می شناسه و کمتر ورجه و ووورجه می کنه. حتما امتحان کنید.

سارا(مامان سوگل)
17 شهریور 92 22:39
ناهید
19 شهریور 92 12:08
اون موهای فشنت منو کشته
تیپ = کاملا دخترکش


الهی.هاهاهاهاها.