امیر بهدادامیر بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

...امیر بهداد فرزندی بی نظیر...

مروارید یازدهم و دوازدهم

1392/1/24 16:31
نویسنده : مامان مریم
296 بازدید
اشتراک گذاری

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

بهداد عزیزم

به سلامتی یازدهمین  . دوازدهیمن دندونت هم جوونه زده و خودنمایی میکنه.

 دندون دو تا بعد از نیش فک بالا و پائین سمت چپ صورتت.

جالبه که دو تا دندون بینش خالی مونده و این دندون در اومده.

موندم توی قدرت و تدبیر خدای مهربون که خودش به فکر همه چیز هست و

هیچ کارش بی حکمت نیست.

این دندون رو هم از روی بی اشتهایی و بی حوصله گیت کشفش کردم.

وگرنه که اصلا دهانت رو باز نمی کنی که من ببینم.

با کلی قلقلک و بازی و خنده تونستم توی دهانت رو ببینم.

خیر است و نیکو.

امیدوارم که خیلی اذیت نشی و این بی اشتهایی و روزه بودن شما به زودی به پایان برسه.

چون من واقعا کلافه و افسرده شدم از بس که بی غذایی و کم اشتهایی داری

و اصلا موندم این همه انرژی رو از کجا میاری. دیگه شدی یه پوست و استخون.

هر چی که ذخیره داشتی رو داری میسوزونی. به خدا اگه یه کم غذا بخوری بد نیستاااااااااااااا.

نمیدونی که چه قدر روزها به خاطر غذا نخوردنت عذاب می کشم و

به هر غذایی فقط نوک می زنی و بازیگوشی می کنی.

مامانی خواهش می کنم که خوش غذا باش و با عشق غذا بخور.

غذا خوردن خیلی خوبه. خیلی لذت بخشه.حیف نیست؟؟؟؟ حالا زحمتهای من کنار.

 اما آخه نباید یه کم بنیه و جون داشته باشی و گوشت و پر؟

دیگه به آخر رسیدم نمیدونم که دیگه چه کار باید بکنم که غذا بخوری.

خدایا خودت مواظبش باش و این حالت رو ازش دور کن.

خدایا خودت همه بچه ها رو حفظشون کن و سلامت نگهشون دار.

بهداد منو هم حفظش کن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
24 فروردین 92 15:48
سلام به دوست خوبم ممنون که به ما سر زدیدراهنمایی خواسه بودید به خاطر فاصله سنی بچه ها تو وبم پاسختونو دادم ولی اینجا هم میگم اره فاصله سنیشون کمه الان که دارم این مطلبو می نویسم اعصابم داغونه نه اینکه دست تنها هستم همسرم سر کاره تا 22 دوروز میشه که نمی بینیمش اگه هم باشه کاری با بچه نداره تا بازی میکنند واذیت نمی کنند با هاشون بازی میکنه همینکه شروع کردن به ناارومی اعصابش تو هم میریزه فکر کنم اکثر مردها همین شکلین خوب حالا حسابش رو کنید که با یه دختر که فقط سه سال و3 ماهشه که هر چی بهش میگم درک زیادی نداره ویه پسر که تازه امروز 5 ماهش تموم شده چه طور باید برخورد کرد همین امروز صبح گفتم تا خواب هستن برم از اب تصفیه آب بیارم ویه خرت وپرتهایی بگیرم بیام روی هم رفته نیم ساعت طول نکشید برگشتم تا از بد شانسی فاطمه بلند شده رفته تو پذیرایی جیش کرده میگم آخه چرا نرفتی دستشویی میگه شما نبودین منو به به کنید کههههههه خوب فقط خودم داغون شدم اگه بدونین امروز چه مکافاتی داشتم از این ماجراها هرروز پیش میاد یعنی یه روز راحت ندارم تورو خدا اگه تنهایید یا عجله ندارید بذارید بچه اولتون بزرگتر بشه که لااقل معنی حرفتونو بدونه تو این سن هم اوج لجبازیشونه مادر از همه بیشتر ضربه می خوره تازه بچه ها هم گناه دارن ما که زیاد وقت نمی کنیم به بچه اول برسیم دومی هم از سر وصدا و.......اسایش نداره مثلآ فاطمه می ره تو هر شرایطی مثلآ خواب خودشو می ندازه رو داداشش وتا می تونه بوسش می کنه هر چی بهش می گم اذیتش میشه نمی فهمه میگه من که بوسش کردم دوسش دارم یا کارهایی که می کنم مثل قطره دادن بهش یا دارو تا چشم منو دور می بینه میره تو یخچال بر می داره بهش می ده همه چیز باید دور از دسترس باشه ولی همیشه نمیشه آدم یه وقت فراموش می کنه این یه بخش کوچکی از مشکلاتم بود ولی در عوض با داداشش حسودیش نمیشه دوسش داره ولی چه فایده وقتی پسرم دنیا اومد فاطمه 2سال و9ماهش بود همسرم هم چون خودش نیست حال منو نمی فهمه اگه گفتم خسته ام یا اذیت شدم میگه اینا بچه ان حالا مگه چی شده امیدوارم توانسته باشم کمکی کرده باشم موفق باشید بازم به ما سر بزنید در خدمتیم
مانلی مادر باران
25 فروردین 92 0:06
اصلا نگران نباشین و با اصرار دنبال بهداد راه نرین که غذا بخوره انوقت بد غذا میشه مثل باران که هنوزم که هنوزه باید باهاش بازی کنم و پشت سرش راه برم تا غذا بخوره بی اشتهایی و وزن کم کردن موقع دندون در آوردن کاملا طبیعی خیلی زود به حالت عادی برمیگرده به امید خدا




سلام. وااااااااای خدای من مرسی از همدلی و راهنماییتون. من اگه شما دوستهای مجازی رو توی این بی کسی نداشتم دیونه می شدم . مرسی.مرسی عزیزم . مرسی از حضورت.


مامان حسام كوچولو
26 فروردین 92 1:17
سلام حسام هشت دندون بيشتر در نياورده خيلي توي دندون در آوردن كنده.اما تا دلت بخواد توي شيطنت تيز تيزه
انشالله كه هميشه تندرست باشن


سلام. خبر نداری که دندون نیشش هم جوونه زده.اصل کار سلامتیشون هست. وگرنه که دندون در آوردن وراه رفتن و حرف زدن جزو رشدشون هست و فقط دیر و زود داره. سلامت باشن حالا یه کم دیر راه بیفتن و دندونشون هم دیرتر در بیاد .اتفاقا میگن بچه هایی که دندونشون دیر در میاد دیر تر هم خراب می شه . شما هم اینو به فال نیک بگیرید.شاد و سلامت باشه.