امیر بهدادامیر بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

...امیر بهداد فرزندی بی نظیر...

شنبه91.6.11 معما...

1391/6/11 8:43
نویسنده : مامان مریم
322 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

سلام خوشگل پسر

شب شما به خیر باشه گلم 

بهدادی الان یه چند روزه که یه معما ذهن منو به خودش مشغول کرده . میدونی اون چیه؟

اینکه تو این روزها دو تا دندون پیشین فک پائینت در اومده. اما نمی دونم با این که فک بالات دندون نداره تو چطوری می تونی دندون قوروچه کنی؟niniweblog.com

چند روز پیش توی تراس بودیم و با دهنت سر و صدا می کردی فکر کردم که یه سنگی چیزی از روی زمین برداشتی و داری می جوئیش! اما هر چی که توی دهنت رو نگاه کردم و گشتم، چیزی پیدا نکردم . دندون بالات هم که در نیومده بود! اما فهمیدم که با دهنت صدا در میاری . اونم دندون قوروچه!!! من موندم تو با دوتا دندون کنار هم چطوری می تونی این صدا رو در بیاری؟ آخه وروجک من از دست این بازگوشی های تو چیکار کنم که تمام مدت باید توی دهنت رو بازرسی کنم که مبادا چیزی گذاشته باشی توی دهنت؟؟؟niniweblog.com

دیشب در کمد لباسهات باز بود و توی اتاق خودت مشغول گشت و گذار بودی . یه کلاه کاغذی تولد هم توی کمد بود  و بلند شدی و برش داشتی و باهاش سرگرم شدی. اما دیدم برای خودت یه چیزی توی لپت داری و داری انگار که آدامس می خوری همینجور می جویش. خلاصه گرسنه ات شد و خواستی که به به بخوری اما چون اونو با مهارت تمام گوشه لپت نگه داشته بودی نمیتونستی که به به بخوری. خلاصه منم به سختی و با هزار دوز و کلک بالاخره موفق شدم که اونی که توی لپت قایم کرده بودی و در بیارم. میدونی چی بود؟ یه منگوله کوچیک نخی که به کلاه چسبیده بوده و تو اونو با دندونت کنده بودی و گوشه لپت  گذاشته بودی. حالا جالبه که خودت هم میدونستی که خوردنی نیست و فقط خوشت میومد که مزه مزه اش کنی و قورتش هم ندی. اما تو رو خدا دیگه این کارو نکن. خیلی خطرناکه . بچه جون مگه آدم هر چی که روی زمین هست و بر میداره و میخوره؟؟؟؟niniweblog.com

تازه همین امروز صبح هم پاپیون یکی از لباسهای عروسکت رو کندی و باز توی دهنت گذاشته بودی که من هر کاری کردم در نیاوردی و گویا قورتش دادی . خوشمزه بود؟؟

خواهشا دیگه این کارو نکن مامانی به خدا خطرناکه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)