امیر بهدادامیر بهداد، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

...امیر بهداد فرزندی بی نظیر...

دوشنبه91.6.13 دو رقمی...

1391/6/13 8:42
نویسنده : مامان مریم
288 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

فرشته کوچولوی ده ماهه ما

سلام صبح به خیر عزیزتر از جونم .

میدونی امروز  به چی فکر کردم ؟ به اینکه تو ده ماهه که به دنیا اومدی و از این ماه به بعد ماههای عمرت از یک رقمی در اومد و حالا شده دو رقمی . ان شا الله که ماههای عمرت صدرقمی بشه و پیر شی پسر.

قدیما وقتی که بچه بودم وقتی که مامانم بهم می گفت الهی که پیر شی. من ناراحت می شدم و میگفتم که چرا دعا می کنی که پیر بشم؟ من دلم نمی خواد که پیر بشم . اما مامانم بهم گفت که این دعا یعنی که از خدا می خوایم که عمر طولانی داشته باشی و دعای خوبیه.

حالا از خدا می خوام که پیر شی و عمر طولانی و با عزت داشته باشی . همیشه شاد و پر تلاش زندگی کن. به این فکر نکن که چند سال داری؟ احساس تو از خودت همون عدد سن و سالته. پس همیشه شاد و سر حال باش و شاد زندگی کن تا همیشه جوون بمونی. مهم روحیه و فکرت هست که باید جوون و با انگیزه باشه . به سالهای عمرت توجه نکن.

اینم یه نصیحت مادرونه بود برای یه پسر عزیز دردونه.

بخند به روی دنیا تا دنیا به روت بخنده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهدیس
19 شهریور 91 12:45
-----$$$____________$$$$$ _$$$$$$$$_________$$$$$$$ $$$____$$$$______$$__$$$$ $$______$$$$____$$____$$$ $$_______$$$$__$$$____$$$ $$________$$$$_$$$____$$$ $$_________$$$$$$____$$$$ $$$________$$$$$$____$$$_____$$$$ $$$_________$$$$$___$$$$____$$$$$ _$$$________$$$$$__$$$$____$$$$ _$$$$________$$$$_$$$$____$$$$ __$$$$_______$$$$_$$$____$$$ __$$$$$______$$$$$$_____$ ____$$$$$$____$$$$$____$$$ ________.$$$$$$$$_____$$$$$ _________$$$$$._$$$$$$$$$$$$$$$$ _______s$$$$$$$____$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$________$$$$$$$ __$$$$___$$$$$______$$$$_$$$$ _$$_______$$$$_____$$$_____$$$ $$_______$$$$_$ $$______$$$$___$ $$$___$$$$$___$$ $$$$$$$$$$____$$_--__(▒)(▒) $$$$$$$$$____$$$---_(▒)(█)(▒) _$$$$$$_____$$$_____(▒)(▒) __________$$$$ _________$$$$$__(▒)(▒) ________$$$$$-_(▒)(█)(▒) _______$$$$$____(▒)(▒) _______$$$ ______$$$_(▒)(▒) _____$$_-(▒)(█)(▒) ____$$__-_(▒)(▒) ___$ __$$___(▒)(▒) _$$$-_(▒)(█)(▒) _$$____(▒)(▒) _$$ $$ __(▒)(▒) $$_(▒)(█)(▒) $$__(▒) (▒) تقدیم به شما خاله عزیز .... خاله جون میری به این ادرس زیر و تو قسمت نظراتش به من که شماره ام 6 هست رای بدی؟ http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php فقط تا فردا وقت داریما!!!!